Gå til innhold

50 års presang

c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg, min bror og søster kjøpte biletter og ordnet med opphold for langveisfarende søsken t mine foreldra(fra Belgia) som de så altfor sjelden fikk sett. De hadde ikke råd til å komme sjøl, og de hadde avskrevet dem til festen. Det skapte stor furrore da de kom inn fra bak forhenget rett før maten. Ikke en sjel som kjente til opplegget.

Dette er ingen duppeditt, men jeg tror/håper dette var den desidert beste gaven for dem. Sentimentalt ble det å :wink:

De fikk da også 10 dager sammen etter festen, og tross at de egentlig hadde lagt andre planer for friperioden(hus/hage), så tror jeg denne uken ble god for de. Skulle være ett bra minne?

En veldig god idé... og jeg har hørt om noen tilsvarende gaver ved at hele familier f.eks har reist på ferie sammen til Madeira, Færøyene eller andre familievennlige steder. Det skaper samhold og tradisjoner som alle generasjoner har bruk for i en travel hverdag. Min ene svoger fikk en restaurert Triumph motorsykkel i 55 års gave av familien. Han kjørte motorsykkel i sin ungdom, men droppet sykkelen da barn og gården krevde sitt. Som en bonus til gaven hadde hans sønn på 30 år også tatt sykkellappen, kjøpt en motorsykkel... og inviterte på motorsykkeltur til Ardennene... det var stor, stor stas... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kanskje en tur til Island med Icelandair. Der har de noe for enhver smak, både spa og psycho natur.

God idé! Jeg selv kunne godt tenke meg en bilsafari med ArcticTruck over Island Det hadde vært konge!

Var nettopp på Island. Mitt tips: sjekk flybilletter hos Iceland Express. 2600 kr for 2 personer t/r betalte vi! Reykjavik i seg selv er noe oppskrytt, men naturen er helt konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...