Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker takker, caaatooo! ;)

Ang spoileren, så må jeg nok da (bombe! ;)) si meg uenig. Jeg syntes at den lille M-listen er ALTFOR ALTFOR mainstream, og ALLE skal ha den. Alt fra dem med E30 til dem med E90... Det er i mine øyne litt for mye! Denne er ifra Aerodynamikk-pakken til E46-en, og er ikke så ekstremt mange som har den.

Hvis jeg skulle ha gått for M-listen, så måtte jeg da ha også gått for clubsport-splittere og M6-felger ;) Da for å fullføre mainstreamen :P

Men hey, konstruktiv kritikk er alltid velkommen. Vi har jo alle våre synspunkter :) Den vingen er kanskje litt *elsk eller hat*

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Btw, noen bilder som andre tok på Bimmers-treffet i Drammen her om dagen:

o3131ydfxeycr78fzlee.jpg

(Copyright [space])

fxym027h5df46u2vb05k.jpg

(Copyright [space])

PICT0003-3.jpg

(Copyright Eaglehrt)

Skrevet
PERFEKT stylet og gjennomført E46 du har ChrZZ, all honnør til deg :) Du har virkelig gjort de rette endringene med den, denne skiller seg diskret ut fra mengden. Hvis jeg må sette fingeren på noe så ville jeg erstattet spoileren på koffertlokket med en liten M list, selv om spoileren absolutt ikke er "feil".

Frontleppa må du for alt i verden beholde, senken er opmital, og felgvalget kunne ikke vært bedre ;)

Jeg tror ikke vi kan bli mere enig, for dette er en helt sinnsykt rå og gjennomført bil. Dette har jo blitt en helt annen bil enn det den var i starten. Kjempeflott, ChrZZ :D

Skrevet

Takker marararius & Saltkjelen.

Saltkjelen: du var også enig i caaatooo om spoileren?

Blir moro når prosjekt *innvendig* begynner ;)

Skrevet

Jeg tror at after-marked vinker har ødelagt en del for disse originale delene til BMW. Dem har gjort at flere setter slikt på biler som ikke har en matchende styling/utseende, og dermed så får vi et negativt inntrykk av dem generelt..

Anywho, jeg skjønner jo at noen liker ditt og annet datt :) Det er trossalt uansett ikke Monster-styling jeg har satt på ;)

Godt du liker den, marararius! :)

Skrevet
Dette blir spennende. jeg hadde/har god sans for din gamle e36. og har generellt meget god sans for e46. så blir moro og se hva du får ut av denne:D

gratulerer med ny bil:D

ja, da får en vel si noe etter laaangt opphold ifra bimmers da chrzz..

FY FAEN.

det er slik en e46 skal se ut. du greide det igjen :headbang::clap::clap:

pen pen bil:) gratulerer.. på etterskudd..

9no

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...