Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Menne... hvordan er prisforskjellen på dette da?

Den riegerdelen jeg snakket om, er bare en leppe som man setter utenpå originalfangeren. Snakker da om en pris til under tusenlappen..

Hvordan ser clubsport-fangeren ut forresten?

Skrevet

pen bil dette da;)

tørr jeg å spørre hva du ga for skjønnheten?

trur denne blir bra med nye felger og senk.

har du bilde av felgene du skal sette på?

Skrevet
du skulle hatt noen nye seter....

heheh

Yes!! :D Nye delskinn sportsseter kommer straks, folkens!

Meget pen bil, og jeg har tro på at du kan få den enda finere! :D

Jepp! Håper jeg også! Skal, etter planen, bli diskret stylet, men som skiller seg GODT ut i mengden.

Grei bil, feil navn, black beauty er en jævla gamp, og de stinker!

:?

Hæhæ! Hmm... Vel, jeg kaller egentlig ikke bilene mine for noe, men tenkte jeg bare *måtte* skrive noe mer enn "Mitt e46-prosjekt" som tittel. ;)

pen bil dette da;)

tørr jeg å spørre hva du ga for skjønnheten?

trur denne blir bra med nye felger og senk.

har du bilde av felgene du skal sette på?

Jeg kjøpte den for 84 000,-. Med andre ord: skarve 9000,- mer enn jeg solgte min gamle 318i fra 1991 ;) *fnis*

Har planer om å ha M6 replica-felger på. 8,5x19" (235/35-19):

miro_m6wheels_E46M3_3.jpg

miro_m6wheels_E46M3_1.jpg

miro_m6wheels_E46M3_5.jpg

m6reps1.jpg

MEN, FOLKENS! Jeg vet enda ikke om jeg skal ha silver/silver eller silver/gunmetal. Som dere ser her, så er felgene på noen av bildene (de to øverste) litt mørkere, og noen litt lysere. Hva tror dere passer best på en SORT bil?

Skrevet

Har bilen gått langt? :P Liker planene dine :) Er det komplett delskinn interiør du skal skaffe eller kun forseter? Er vel like greit å bytte hele interiøret når man først er igang? ;)

Skrevet
Har bilen gått langt? :P Liker planene dine :) Er det komplett delskinn interiør du skal skaffe eller kun forseter? Er vel like greit å bytte hele interiøret når man først er igang? ;)

Den har gått et stykke til den alderen å være: 225 000km.. men men..

Ser ut til at ekspansjonstanken har gått på bilen.. vannpumpen har jeg nettopp byttet (pga ulyder fra lagrene i den).. Så er jo noen slitedeler som må byttes, men men..

Det er et komplett interiør ja, med dørsider, og skipose bak (har ikke nedfellbare seter originalt).

Så, snart så kommer det en tråd om stoff sportsseter til salgs, folkens!

Skrevet

Jeg syntes at E46 er på et helt annet plan!

For den summen jeg kjøpte bilen for, så kunne jeg også fått en E36 med sterk motor, men valgte heller å gå opp et steg i *kvalitet* enn "kvantitet".

Komforten, duppedittene, etc, er mye bedre på E46!

Så jeg angrer ikke at jeg gikk fra 318 til 316. Syntes jeg allikevel vant! ;) hehe.

Såh, hvis noen har E36 og ikke har prøvd E46, men kjenner noen som har, så vil jeg anbefale å teste en E46!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...