Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 selger ett helt nytt kompressor kitt pga solgt bil og kaputt økonmi.må bort snarest.bud under 9900 frabes.og da håper jeg at dere kan lese!!! kittet består av kompressor BTR feste brakett Reim Luftfilter denne kompressoren er luftkjølt.dvs du slipper mye arbeid med olje etc kjøpte det fra Usa.ble opplyst at dette er ett powerdyne sett første mann til mølla får det. pris bud over 9900.-
Azeton Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Har du noe mer spesifikasjoner? Hvordan er garantien på den? hvilke reimhjul er det som følger med, til hvilken lading?
Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Steffan c ja det ligner på dette Garanti er det ikke da det er privat salg og kjøpt fra Usa
Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 bor på Hemnes det som følger med står der!chip etc må skaffes selv for 1 gang LES HVA SOM FØLGER MED!
Azeton Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 bor på Hemnesdet som følger med står der!chip etc må skaffes selv Til hvilken motor er det kompressor festet til da?! Hadde vært greit og fått vite.. Selv det står hbo:9900kr starter jeg på 8000kr så du har et bud inne Edit: Sorry for det. Det man leter lengst etter, ligger som regel under nesa. Ser det først nå av en merkelig grunn!
Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Azeton jeg kan sende deg brosjyre på norsk kurs!!!!!!!
Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Legger inn bilde av kittet i løpet av morgendagen
Bmwfreak Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 beklager får ikkje til og legge inn bilder.... Les hva som følger med og besvarer kun mail
PenguiN- Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 sinnsykt mye teite spm her inne...håper du får solgt kitet til en fin pris mann!
Bmwfreak Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 Penguin Takk:-)hva jeg betalte for kittet er helt uvesentlig,men eg går i knakkande tap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå