SiggenK Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Skulle hatt en slik CD til en e39 520d. Facelift utgave med de gule blinkersene. 01 mod tror jeg. (Reg. 2000) Bilen er vel og merke en import bil fra tyskland, dersom det skulle ha noe å si
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 hu????05 da er d fra en e60 right? prøvde en e65 plate i min og d funket som snus Lurer på om E60 har nyere system.. E65 kom jo før e60.. den ene jeg laster ned nå (mkIV) passet til e65 stod det..
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Mulig en mk4 spiller ikke leser en mk3 plate, men kart for Skandinavia til mk4 kommer på CD. I det tomme coveret som fulgte med bilen så står det DVD på denne. (snille tyske bilselgeren snappet ut dvd'n før jeg kjøpte bilen)
Espen M33 Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Kjøpte en Update 2007-2 dvd til en kompis da jeg var i Tyskland sist. Betalte 145 euro. Så flere tusenlapper kostet den da ikke
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Kjøpte en Update 2007-2 dvd til en kompis da jeg var i Tyskland sist. Betalte 145 euro. Så flere tusenlapper kostet den da ikke Det er tyskland og "Update 2007" er vel noe annet. Hos GS bildeler ligger de på opp mot 4500,- for orginal DVD MK IV
larserso Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Mulig en mk4 spiller ikke leser en mk3 plate, men kart for Skandinavia til mk4 kommer på CD. I det tomme coveret som fulgte med bilen så står det DVD på denne. (snille tyske bilselgeren snappet ut dvd'n før jeg kjøpte bilen) Jeg har 2007-1 kart fra Navteq for hele Europa. Dette kommer på DVD. Jeg har også 2007-1 kart fra TeleAtlas med Skandinavia, men kun hovedveier i Europa. Dette kommer på CD. Om du ikke tror meg kan du få kopiere begge E65 har akkurat samme system som i din bil ja, mens E60 har nyere system som ikke går omhverandre.
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Mulig en mk4 spiller ikke leser en mk3 plate, men kart for Skandinavia til mk4 kommer på CD. I det tomme coveret som fulgte med bilen så står det DVD på denne. (snille tyske bilselgeren snappet ut dvd'n før jeg kjøpte bilen) Jeg har 2007-1 kart fra Navteq for hele Europa. Dette kommer på DVD. Jeg har også 2007-1 kart fra TeleAtlas med Skandinavia, men kun hovedveier i Europa. Dette kommer på CD. Om du ikke tror meg kan du få kopiere begge E65 har akkurat samme system som i din bil ja, mens E60 har nyere system som ikke går omhverandre. Men er det ikke litt vanskelig å dytte inn en cd inn i en dvd leser ? Eller tar den begge format. Jeg har jo også 3d visning som din ikke hadde? jeg kan jo prøve først med de to jeg holder på å laste ned nå..burde være ferdig til i morgen..
larserso Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Men er det ikke litt vanskelig å dytte inn en cd inn i en dvd leser ? Eller tar den begge format. Jeg har jo også 3d visning som din ikke hadde? jeg kan jo prøve først med de to jeg holder på å laste ned nå..burde være ferdig til i morgen.. Det er akkurat like vanskelig som å putte en musikk-CD i en DVD-spiller i stua;) Mener du "Perspective-view" med 3D visning, så du ser kartet på skrå med himmel i horisonten? Om det er det så har jeg det ja, men synes det er på forferdelig vondt å se på sammenlignet med å se rett ovenifra. Til noen som spurte over, om man skal oppgradere fra Mk3 til Mk4 må man bytte ut navigasjonspilleren til en Mk4-utgave da Mk3 ikke tar DVD i det hele tatt.
Ron Jeremy Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Men er det ikke litt vanskelig å dytte inn en cd inn i en dvd leser ? Eller tar den begge format. Jeg har jo også 3d visning som din ikke hadde? jeg kan jo prøve først med de to jeg holder på å laste ned nå..burde være ferdig til i morgen.. Det er akkurat like vanskelig som å putte en musikk-CD i en DVD-spiller i stua;) Mener du "Perspective-view" med 3D visning, så du ser kartet på skrå med himmel i horisonten? Om det er det så har jeg det ja, men synes det er på forferdelig vondt å se på sammenlignet med å se rett ovenifra. Til noen som spurte over, om man skal oppgradere fra Mk3 til Mk4 må man bytte ut navigasjonspilleren til en Mk4-utgave da Mk3 ikke tar DVD i det hele tatt. Ok, men hva er mulighetene mht MK3 da, 3D, eller er jeg fucked rett og slett? Ingen oppdatering til denne heller?
318 Touring 04 Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 mk4 leser ikke mk3 cder. dvs kart CDER funker ikke på en mk4 leser.
///Magnus Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Ok, men hva er mulighetene mht MK3 da, 3D, eller er jeg fucked rett og slett?Ingen oppdatering til denne heller? Du får ikke 3D på MK3. Da må du ha MK4 som er DVD-basert. Men det finnes oppdatering/gradering, som gjør at du får splitscreen bla. om du ikke har det. Pluss et penere utseende. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47004&highlight=
larserso Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 mk4 leser ikke mk3 cder.dvs kart CDER funker ikke på en mk4 leser. Hvor mange ganger må jeg egentlig si det..? Meget mulig ikke kart laget for Mk3 går på Mk4. MEN, kart for Skandinavia laget for Mk4 kommer på CD. Jeg har slikt kart på CD og det fungerer utmerket på min Mk4 spiller.
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 tror jeg har brent ut 2-3 forskjellige dvd nå..Ingen går..skjønner ikke akkurat dette nei.
larserso Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Hva heter versjonene du har brent ut da? Er alle DVD-utgaver for hele Europa? Har hørt at enkelte kan ha problemer med DVD. Jeg hadde også problem med den første DVD-en jeg prøvde. Klarte ikke lese og fikk den knapt ut av leseren igjen. Brente da samme versjonen en gang til på minimum hastighet og fungerte helt fint. Si ifra om det fortsatt ikke går, så kan du prøve en som med sikkerhet fungerer i en annen bil.
Espen M33 Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Kjøpte en Update 2007-2 dvd til en kompis da jeg var i Tyskland sist. Betalte 145 euro. Så flere tusenlapper kostet den da ikke Det er tyskland og "Update 2007" er vel noe annet. Hos GS bildeler ligger de på opp mot 4500,- for orginal DVD MK IV Du, den dvd`n var til en 2004 330Cd, og jeg vil tro at det er samme leser som du har bak i din bil. Den funker iallefall som fjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå