Nilsen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Tok opp litt lyd her om dagen. http://files.filefront.com/BMWwmv/;8552 ... einfo.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Hissig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hvordan er det hos deg? Var fin lyd inni, men det er vel mest pga luftfilteret eller? Har filma inni min før, og da var det grommere lyd på klippet enn i virkeligheten syns jeg. Jeg har Eisenmann med soundpipe på min 323 Ci, kunne tenkt meg litt mer lyd inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Ble mye finere lyd med filteret, det var som natt og dag når jeg fikk det på. Før filteret kom på hørtes det nesten ut som en slik boeing 737 eller noe, men nå er det bare gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Må vel nesten vurdere Remus jeg og nå da, har fått på M50 luftinntak, skal bestille Big bore throttle nu, grenrør og konfilter har jeg men ikke montert ennda, men det blir vel ennda mer gromlyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå