Gunnar Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 D.C.V, ja, de kan jo levere det aller meste en kan tenke seg. Må være bedriftslinje. Det er serveren som sliter. Linja klarer seg helt ok. Har fått tak i et par gamle servere, som kunne vært satt opp med lastfordeling, men det blir for dyrt å plassere de på samme linja som jeg har server i dag, så derfor står de bare stille slik det er i dag. Det beste hadde vært å bytte ut den som står i dag med en ny og skikkelig kraftig en. Alternativt et annet sted å plassere server(e), eller hosting på en server som duger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 nå går det bedre, men det har vel med at de fleste har tatt kvelden er det ikke mulig å høre med telenor om noe sponsing da? er mange innom her hver dag, så det burde jo være et greit sted for dem å reklamere billig? kan ikke koste dem mye. litt mer reklame overlever vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 sql du trenger boks til gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 SQL via nettet blir nok litt trått, så det må vel bli alt sammen antar jeg..? Hvis du mener SQL via nett går helt fint, så kan det jo alltids testes, for det hadde nok hjulpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er det ikke muligt å bruke en av de servere du har stående til (My)SQL'en og den nuverende til php eksekveringen. Sæt Gbit kort og kabel mellom dem. Burde gi en skikkelig boost i ytelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Gunnar: Jeg er enig med flere andre her inne! Sett opp en liten donation knapp i et hjørne eller noe! Er jo helt frivillig om folk vil donere eller ei! Da får du penger til datautstyr osv.... Er jo ikke rett at du skal jobbe så masse med siden og legge ut egne penger og attpåtil ikke få noe igjen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er det ikke muligt å bruke en av de servere du har stående til (My)SQL'en og den nuverende til php eksekveringen.Sæt Gbit kort og kabel mellom dem. Burde gi en skikkelig boost i ytelsen. Jo, det var forsåvidt det som var tanken, men da må jeg betale flere tusen ekstra i måneden for å plassere den der. Det er problemet. Det desidert beste hadde vært om noen i østlandsområdet kunne sponset et sted å plassere et par servere, men det må som sagt være bedriftslinje, og det må være langsiktig. Har snart gitt opp å prøve å skaffe noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hmmmm, ja det var jo self. et lille problem Hvorfor lager du ikke en Global Announcement *sticky* her på forummet med et lille råp om hjelp.....man veit jo aldrig. Kan for så vidt også skrives en lille tekst til ovennevnte i utsendte forum alerts. Sender en PM i tilleg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Litt problemer her på bimmers ikveld. Når jeg klikker f,eks på happenings får jeg det ikke opp. Når jeg legger inn innlegg får jeg feilmelding men innlegget kommer inn, trykker bare tilbake tasten etter send. Igår fikk jeg inn kun tom side rundt kl 21-22. Bare min maskin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 har vært noe rart her både igår og idag.. kom ikke inn tidligere, stod bare critical error.. og når jeg skal legge inn inlegg kommer det opp en melding jeg ikke skjønner bæret av..men inlegget blir likevel registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Okej, da ser jeg det er problem fra andre steder av landet også. Sjønner Gunnar og berømmer han for sin nøytralitet. Gunnar har ut ifra de innlegg jeg sjønner en visjon om at dette bimmers skal være et nøytralt sted uten favoritisering etc.. Det er vel sikkert ingen ønske om at bimmers.no skal ha noen bindende avtaler til noen, som fort kan slukke dette geniale fora som utgjør bimmers.no. Selv andre fan av andre bil merker her i norge bare kan misunne. Så hva kan vi da gjøre? Søke statstøtte? Tenk hvor mange som er engasjert i bimmers.no gjennom sin sitt daglige tur innom og tilbringer mye av sin fritid her. Kansje bimmers.no burde søke fritidsklubb bidrag eller noe;-) Tror vi snart her må på en eller annen måte, få bidratt uten at det blir stilt krav til bimmers.no /Gunnar. Hmm, tenker bare litt høyt. Mvh hekta på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Litt problemer her på bimmers ikveld. Når jeg klikker f,eks på happenings får jeg det ikke opp. Når jeg legger inn innlegg får jeg feilmelding men innlegget kommer inn, trykker bare tilbake tasten etter send. Igår fikk jeg inn kun tom side rundt kl 21-22. Bare min maskin eller? samme skjer her! knota inn tre like innlegg ista! fikk sletta to før det kom svar heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Det klarte ikke jeg, fire innlegg på rappen i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Når jeg oppdaterer forsiden er det kun "ønskes kjøpt"-forumet som oppdateres.. Resten av forumene står det at siste innlegg kom rundt 15.00. Wierd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Leit at det går treigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå