-2r Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Hvordan gjør man det med Touring og nivåreg bak? Trenger man bare to fjærer foran da eller? Er det noen sett som senker mindre enn Eibach? Synes det ser litt mye ut! Jepp, holder med to forran. Må på verksted å få omprogrammert nivåreg hvis du ska ha den lavere bak (Har jeg lest på forum) Syns også eibach'en så mye ut, derfor hadde d vært fint med flere bilder med andre oppsett.. Må da være folk her som har senka E39'ene sine?!
-2r Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Hei!har et 35mm lesjøfors til 2800,-senk her i butikken,autodeler a/s gjøvik 61146888. Har du bilder av en e39 med dette settet? Syns 30mm settet fra Eibach så for lavt ut, så dette blir vel i laveste laget...? Har ikke sett det på bil,men jeg har eibach på min med nye dempere og den er ihvertfall ikke for lav.Så det kommer veldig mye an på standen på demperene.Så bra dempere og 35 er ikke noe problem. Mener demperene mine ble bytta for 3-4 år siden (før min tid med denne bilen), så de bør være greie. Har bare sett bilde av 30mm eibach, og de så i overkant lave ut, så er skeptisk til 35mm
Friksen Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Se der ja..er go bilen med Skrudde BBS hjula!! har satt 50mm senk på min nye 528 foran nå.. synes den er høy ennå men setter seg nok etter ei stundt håper jeg hørt noe om 2-3månder!! Kjøpt på GS..
-2r Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Se der ja..er go bilen med Skrudde BBS hjula!!har satt 50mm senk på min nye 528 foran nå.. synes den er høy ennå men setter seg nok etter ei stundt håper jeg hørt noe om 2-3månder!! Kjøpt på GS.. Nemmen! Hyggelig Ble d ikke 530d da? Gidda å lagt ut bilder fra siden også, fikk ikke inntrykk over hvor lav den var... Men seff, har vel ikke satt seg helt ennå...
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 mye syt på E39 eiere ser jeg. skal det senkes skal det senkes altså..hva faen da, 15-30 mm? heh, det er jo ikke senk det tilsvarer så vidt en tjukk person i passasjer setet...
bjalle Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Fjærer til M understell senker 20mm,koster sikkert ikke all verden hos bmw forhandler.Du slipper også 4 hjulskontroll når de brukes med orginale dempere .Skal du senke mye så kjøp ihvertfall bilstein dempere så er du trygg på kvaliteten.
Tubi Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 mye syt på E39 eiere ser jeg. skal det senkes skal det senkes altså..hva faen da, 15-30 mm? heh, det er jo ikke senk det tilsvarer så vidt en tjukk person i passasjer setet... Er jo ikke alle BMW eiere som er like harry som deg tydeligvis...
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 jeg innså i ettertid at den kommentarer kanskje var noe malplassert og barnslig i og med at E39 er enn annen type bil en E36...MEN alikevel, er det harry å senke mer enn 15-30?
Haug530D Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 jeg innså i ettertid at den kommentarer kanskje var noe malplassert og barnslig i og med at E39 er enn annen type bil en E36...MEN alikevel, er det harry å senke mer enn 15-30? Å senke bilen så mye at hjulene ligger oppe i skjermene og hjulene skrever som ei hore etter en hard natt ja da er det Harry, men senker man sånn at hjulene kommer kant i kant med skjermbuen så er det fint, da spiller det ikke noe rolle om man må senke bilen 90mm for å få det til. Lurte litt på Eibach fjærer selv, er det virkelig så værst med dette på E39? hvordan blir det, forsvinner hjula oppi skjemrne eller? og når man har montert det må man kjøre en stund sånn at det får sette seg litt før man tar 4 hjuls kontroll eller er dette sånn de tar høyde for på kontrollen at det kan synke litt?
-2r Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 mye syt på E39 eiere ser jeg. skal det senkes skal det senkes altså..hva faen da, 15-30 mm? heh, det er jo ikke senk det tilsvarer så vidt en tjukk person i passasjer setet... hehehe, helt greit Men som nevnt, E39 er en litt annen bil enn E36. Er på jakt etter den senken som gjør at 18tumsen står i stil med bilen, ikke på stylter som den gjør nå!
-2r Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Fjærer til M understell senker 20mm,koster sikkert ikke all verden hos bmw forhandler.Du slipper også 4 hjulskontroll når de brukes med orginale dempere .Skal du senke mye så kjøp ihvertfall bilstein dempere så er du trygg på kvaliteten. Har et tilbud stående på noen brukte slike fjærer. Tror det er i denne retninga jeg må gå. Noen som vet hva disse fjærene koster?
bjalle Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 jeg senket 40 rundt hele for ett par år siden,syntes jeg mistet så mye komfort at jeg byttet til kun 20 foran og orginalt bak,det ble helt en annen bil å kjøre,men man må jo ofre noe for utseendet hvis man skal senke.
Tubi Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 jeg senket 40 rundt hele for ett par år siden,syntes jeg mistet så mye komfort at jeg byttet til kun 20 foran og orginalt bak,det ble helt en annen bil å kjøre,men man må jo ofre noe for utseendet hvis man skal senke. Akkurat dette jeg er ute etter, 20 foran, og så lar jeg det stå bak. Det er nye dempere på min foran, så den er over middels høy tror jeg. Noen flere som har brukte fjærer foran til salgs?
-2r Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 jeg senket 40 rundt hele for ett par år siden,syntes jeg mistet så mye komfort at jeg byttet til kun 20 foran og orginalt bak,det ble helt en annen bil å kjøre,men man må jo ofre noe for utseendet hvis man skal senke. Komfort og ikke minst litt bakkeklaring er et must på milslukere a la E39... Gjelder å finne mellomtingen... Kanskje 20 forran er perfekt? Har du bilder av bilen din med 20mm senk?
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 30mm er ofte en fin senk for biler som skal inngå et komprimiss mellom komfort og utssende 20 tipper for mye mot komfort i MINE øyne lykke til med rett valg før og etter bilder er alltid en fin ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå