Dan327t Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Trekker du våpen først gir de seg.. enkelt og greitt.. Du finner ikke på å trekke våpen med noe du kanskje tror er ett skarpt våpen rettet mot deg.. Hvis sto et stykke bak i køen når IQ'n blei delt eller er litt over snittet vill så jo, er noen av dem faktisk;)
Ballder Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Trekker du våpen først gir de seg.. enkelt og greitt.. Du finner ikke på å trekke våpen med noe du kanskje tror er ett skarpt våpen rettet mot deg.. Hvis sto et stykke bak i køen når IQ'n blei delt eller er litt over snittet vill så jo, er noen av dem faktisk;) Apropos...
kazynor Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 hvorfor ser jeg for meg den biltyveriscenen fra American History X når dere nevner det med softgun?
BN Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Skjønner hvordan du har det.. vasket "god bilen" i dag og det stoppet en golf nen meter unna, sveivet opp vinduet "observerte" og tok frem telefonen... Gla jeg har garasje, alarm og bil foran denne igjen Ikke for det, bremser gjerne opp og "glaner" når jeg ser en bimmer jeg liker.. Bilen min skal være så ren at det kan utføres operasjoner i baksetet. LOL
316 Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg tok bilder av bilen til Saltkjelen da den sto parkert like ved jobben min i Oslo. Stakkar han, han har vel knapt nok sovet et minutt etterpå! Hehe, jeg har sovet meget dårlig og har innerst inne lurt på hva slags forferdelige planer du har med bilen. Neida. Får jeg spørre hvor du jobber? BM? Litt lenger borti gata, ved Nyland. Må på Kiwi på Haugenstua for å handle. Verden er ikke stor, jobber du der bilen din sto?
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg tok bilder av bilen til Saltkjelen da den sto parkert like ved jobben min i Oslo. Stakkar han, han har vel knapt nok sovet et minutt etterpå! Hehe, jeg har sovet meget dårlig og har innerst inne lurt på hva slags forferdelige planer du har med bilen. Neida. Får jeg spørre hvor du jobber? BM? Litt lenger borti gata, ved Nyland. Må på Kiwi på Haugenstua for å handle. Verden er ikke stor, jobber du der bilen din sto? Ah, hehe. Mat må man ha. Stemmer stemmer, jobber der bilen stod, men den står der svært sjeldent. De gangene du evt. ser bilen der er pga. vaskehallen. Helt sjeft med oppvarmet vaskehall som tar semi med henger, varmt vann og verkstedhall hvor man kan tørke bilen..
crizi Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 vet om en i sverige som hadde 5 forskjellige låsebolter på hver felg.. lykke til med å stjel... men sikkert dirtt å skifte vinter/sommer
Morty999 Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 har man dyre felger så er det vell verdt bryet..
aloebiz.net Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Du får handle deg 3-roms larsern så står bilen trygt i kjellern der!
Zeeks_Racing Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 For ca ei uke siden da jeg var på vei til nattevakt kjørte jeg bak en littauer bil ut av boligfeltet. durderte å be noen kammerater eller dama om å flytte ene caben jeg har stående hjemme men.. Kom hjem fra nattevakt, å der var ruta knust gitt Fet spiller med skjerm focal forsterker og 3*10" i basskasse ble stjelt snakket med kompiser om dette, å fikk høre at akkurat den bilen hadde blitt observert mye oppe i feltet der uka før. Men ikke etter innbruddet... Er vel langt nedi europa nå tenker jeg Jævla irriterende at man ikke kan ha ting for seg selv altzå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå