Gå til innhold

Vurderer ny bil (E46 M3)

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Drømmebilder begge, men min favoritt er E46 M3, selv om jeg ikke hadde blånektet på en RS heller.

Nå skal det nevnes at jeg ikke har prøvd noen av bilene, men utseende messig syntes jeg kanskje RSen blir litt anonym?

Mens "M"en har et litt mere hissig preg..

Vansklig valg du står ovenfor da alle bilene du har postet link til her er veldig fine biler.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker ja. :) Blir vel noe tilslutt.

Cab er ikke aktuelt, rett og slett fordi jeg liker coupen mye bedre. RS4 tror jeg er ganske lik på kjøreegenskaper med tanke på sommerføre. Vinterføre så tror jeg RS4'n er mer "sosial". M3'n blir ihvertfall ikke brukt på vinterføre. Og nei, det har ikke noe med at jeg ikke har peiling på å kjøre bil. :P

Vi får se hva det blir til, men vil gjerne prøvekjøre en RS4 før det blir noe blir bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grå Rs4n du linket til virket jo bra. Ser ut som oppsettet på den er mye likt det bruttern hadde på sin tidligere RS4. Han monterte 19" MTM felger (sinnsykt gromme felgz), mtm eksos,chip, KW variant 3, alt fra Audisentrum.. En herlig/perfekt bil med det oppsettet :) 0-100 på rett over 4sek er morro. Kvaliteten er det ikke mye å utsette på..Den er bra og Audi S(RS) modellene er mye bedre sammenskrudd enn vanlige Audi. Kraftigere foringer,stab m.m. og bilene er superthighte selvom de har noen år og km på nakken. :)

Er det sikkert at det er denne røde som har stått lenge tilsalgs? Mins det er en rød til som har stått tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket også litt på RS4 før jeg kjøpte M3'n, men slo dette fra meg da M3 alltid har vært et ikon og en drøm for meg. Så skulle jeg realisere dette, måtte det bli M3. 8)

Og har ikke angret et sekund! Har aldri kjørt RS4, men M3'n skuffer iallefall ikke.

Pass på at alle aksjoner fra BMW er utført. Og sjekk etter vanlige E46-feil.

Og at den er skikkelig fulgt opp selvfølgelig.

Ville også valgt en som ikke er ribbet for utstyr, både for din egen del og ved senere salg.

Jeg prioriterete en med manuell kasse, og er veldig fornøyd med det. Er noe eget med den mekaniske følelsen med clutch, kontra kun en knapp som med SMG. Men dette er jo en smaksak.

Har også shortshift i min, mye bedre enn original, fordi den synes jeg blir litt for lang.

Og 20" er gull det. :) Pass bare på at det er riktig type felg, så det ikke blir blingbling. Det blir feil.

Lykke til, og gled deg!

dscn3168xa6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...