durag318 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 I morgen 21 sept fra kl 07.00 til 18.00 skal politiet gjennomføre tidenes største radarkontroll. Vær forsiktig når du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Siden dette emnet først er oppe så kan jeg informére her om at jeg fikk en melding i går om at de to neste ukene skal politistudenter fra Stavanger ha opplæring i laserkontroll i Bergen. Kan jo være et lurt påfunn fra politiet å selv sende ut denne meldingen, men kanskje lurt å ha i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Jeg fikk den samme meldingen som trådstarter nu, men er ennu ikke sikker på om det bare er en kjedemelding (sikkert gøy for folk som sender ut slikt å virkelig se hvor langt den kan gå?) MEN, man vet aldri, så kjør forsiktig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 i stavanger skal politistudentene ha UP opplæring i hovedsak i morgen FREDAG.. har intern informasjon på dette og de kommer til å ha MANGE kontroller i morgen.. Og det ER fakta.. har en kompis som er politistudent. Min erfaring på hvor de kommer til å stå.. Nye avkjørselen forus vest Grannes ved rumag Hinna og gausel i 40 sona. Stangeland ved motorveipåkjørsel Grannessletta ved skolen Madlaveien retning tananger rett før tjensvollkrysset. og ikke minst i Hinnasvingene.. Så vær forsiktig.. hvertfall i morgen i stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Så det kan virke som om studentene skal ha praksis i hele Norge i tiden som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 var i tøsberg i dag og der tussa det av politi så tror nok det er stor kontroller på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fått samme meldingen,men har parkert M3'n og bruker CosworthDieselen min no so da blir vel kun i 60 soner og lavere eg må passe på,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 pass på da folkens de aspirantene er rett fra boka og har null kompitankse så skjekk bilen før du kjører at alle pærer og slikt virker (har fått et insider tips fra politiet at de er rett fra boka) hehe det kom ikke fra meg det tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Det samme i Haugesund. Så 3 kontroller bare i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Interesant at de skal ha tidenes største radarkontroll. Radarne har de jo kassert, så hvorfor skal de da bruke så store ressurser på å kontrolere disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Interesant at de skal ha tidenes største radarkontroll. Radarne har de jo kassert, så hvorfor skal de da bruke så store ressurser på å kontrolere disse? heaea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Skal de ha andre typer kontroller og? Tenker på at jeg har sota ruter foran...ingen som har sagt no på det før, men siden det er studenter.. tror jeg parkerer bilen nå. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fikk tekstmelding av kjente i bilmiljøet både i Trondheim og Bergen så er noe på g ja Bilen min står trygt i en garasjen 50 mil unna så jeg skal slite med å bli tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Om det er tull eller ikke, best å slappe av. Bimmern står hjemme uten bremser, så jeg sløver rundt i VW Jetta... Forresten har jeg og en kompis ei nettbygruppe som holder øya oppe i Møre og Romsdal. http://www.nettby.no/community/news.php ... y_id=39602 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Er blitt gjennomført en god del kontroller idag allerede, så denne meldingen stemmer nok, kjør forsiktig folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå