TOO FAST Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 de kan vel ta de svina som kjører som et svin i steden for oss som har en litt ok bil med grovere eksos tøffere utseende osv er jo vi som bir vinket inn bare fordi vi har biler som ser anderledels ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 fanken.... eg som skal gjennom halve norge imrg!!! blir gøøøørrr å holde fartsgrensen hele veien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 fanken.... eg som skal gjennom halve norge imrg!!! blir gøøøørrr å holde fartsgrensen hele veien!! Har du penger nok, så er det bare å stå i ramma det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 hehe, ja særlig dem holder aksjonen, http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article412819.ece http://go.api.no/go/e/main_deck1_2/http ... 007843.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 hehe, fikk den meldinga jeg og. En klype salt takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har og hørt om dette, får ta det rolig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 for østfold så gjelder det fredag og lørdag har jeg blitt fortalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Skal de ha andre typer kontroller og? Tenker på at jeg har sota ruter foran...ingen som har sagt no på det før, men siden det er studenter.. tror jeg parkerer bilen nå. Hehe.. Hvis du blir vinket inn eller kjører forbi en kontroll, så er det jo bare å kjøre ned begge vinduene foran før dem ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Skal de ha andre typer kontroller og? Tenker på at jeg har sota ruter foran...ingen som har sagt no på det før, men siden det er studenter.. tror jeg parkerer bilen nå. Hehe.. Hvis du blir vinket inn eller kjører forbi en kontroll, så er det jo bare å kjøre ned begge vinduene foran før dem ser det. Jeg gjør alltid det Eller åpner takluka så det blir mer lys inni. Men vet jo aldri om det er en pirkete wannabecop som spør når han ser resten er sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hvis slike sms aksjoner gjør jobben til onkel lettere burde de annonsere hver eneste gang de skal ha kontroller, gjerne 1km før kontrollpunkt. Får håpe de skal kontrollere 30 sonen utenfor skoler o.l istedenfor motorveien med autovern og 4 felt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Ja er vel egentlig best å ta med ro heletia så slipper man noe stress i heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fikk den meldingen på sms tidligere idag..eller rettere sagt,den jeg fikk stod det at det var idag det skulle være kontroller! Men jeg har nå kjørt fra stord til arendal (via stavanger) idag og såg ikke en kontroll.. Men jeg kjører alltid fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Da er det ut med trå sykkelen og se om jeg klarer å sykle for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 006055.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 var i tøsberg i dag og der tussa det av politi så tror nok det er stor kontroller på gang Alltid noe politikontroller på gang i tønsberg da! men sett at det har vært en del politi aspiranter på opplæring uti stavern de siste ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå