Gå til innhold

Tips til BILLIG frontlippe til E46 prefacelift.

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde et lite uhell på mandagskveld da jeg kjørte i en tunnel her borte. Lå en slags plate i veibanen som var umulig å unngå. Lå midt i veien og var mørk. Endte med at den kvesta frontlippa mi skikkelig. Så nå må jeg ha meg en ny siden det er en del skruehull i fangeren etter den gamle.

Noen som har noen tips til veldig billige lipper. Vil ikke bruke noe særlig med penger på dette siden jeg skal bytte en god del slitedeler.

Slik endte det i alle fall.

P1010208.jpg

P1010209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Takker for tips.

Fant en som kunne være aktuell. Greit nok at det er en Coupe som er avbildet. Men hvis det er en slik kopi av Hamannlippa så er det jo slettes ikke feil. Har alltid hatt et godt øye til den lippa.

Men blir litt i vil med en gang de har bilde av en Coupe og cupwings i tillegg på den :?

BM-002144.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er stilren og ikke for mye av det gode. Men har og sansen for Hamann sin lippe. har sendt en mail til Maxxam nå for å høre litt hva den er laget av og om den er lik den på bildet. Så vi får se ka som skjer.

Men mitt høyeste ønske hadde jo vært M-Tech II med Clubsportsplitters da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...