Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det var nytt for meg at M3 har egne øyelokk, eller at BMW i det hele tatt laget det, hehe http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1635507 Forøvrig et prakteksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 "For mye å skrive....." Synes det var nok jeg... Men for all del. Bytte ut baklysene, sort netting i grill, bort med tanklokklisteret og "M3 øyelokkene", er den ikke aller værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 "Som du ser, har jeg klistra på alt jeg finner av harry ekstrautstyr som overhodet egentlig ikke passer på bilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 hehe er sikkert noe japse greier han har funnet på ebay som hadde overskrift m3 øyelokk . men så jo helt grei ut den bilen da men var noe småplukk her og der da hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Var sikker på det var en 316 jeg. uansett.. akkurat sånn en 328 bør se ut! Hadde det ikke stått hva slags motor det var eller pris kunne jeg nesten ha vedda neste lønning på at det var en 316/318! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 hehehe.....ja pleier å være slike 91-92 316/318 som får slik oppkledning... Utrolig fett med luxuslykter og greier.. At det er simons effektanlegg fortjener også utheving, for det er jo synomymt med gode greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 m3 øyelokk og m3 speil med blink. skal tro hva m3 understell da innebærer senkefjærer kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå