Gå til innhold

Hva med denne e46?

AndersM
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har vært og sett på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... z0OE891993

Bilen har rust over lykter på panser pluss en skikkelig bulk på panser.

Er en del parkeringsbulker rundt hele bilen. Noen med knekk,men flest små som kan suges ut. Får å få den pen i karroseriet, må panser, 2 dører rettes litt og lakkes.

Men ikke rust i dører eller bakluke. Kun panser

Er en skikkelig flenge i skinnhåntaket på døra.

Lyktene forran er matte/ser ut som plaste sprekker) ikke xenon eller linser i lyktene.

Hva synes dere om denne? har jo gått litt, men alle servicer er fulgt. Kan det virke som et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN: hva med prisen. Er den ok?

Tja... det er vel mest et spørsmål om hvor store utgifter du kan forvente å få med bilen. Den har to helt klare svakheter... rust som du må betale reparasjonen på iom. at garantitiden nå har passert (et nytt panser med lakkering er ikke billig) og høytrykk dieselpumpen som har en lei tendens til å si takk for seg ved omtrent det kilometertall bilen har nå (heller ikke helt billig... 15-20000 kroner bør du nok iallefall avsette til en evt. kommende reparasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass.... Da faller denne ut tenker jeg.. Er det billigere med bensin med andre ord? Ikke samme feil?

Det er kun M47D20 motoren med 136 HK som har svakheten med diselpumpen. Såvidt meg bekjent har hverken 115 HK eller 150 HK varianten denne svakheten. Rustproblemene var til å overkomme så lenge garantien var på plass... uten garantien blir rusten nå temmelig kostbar å reparere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg i, men dieselhypingen ser ikke ut til å ha toppet helt ennå. I forhold til en E46 320d med 136 HK fremstår denne bilen som et vesentlig bedre kjøp. Dieselbiler kan bli for dyre også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...