Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin den.. Hvilken årsmodell er dette?.. skal det ikke være lys i den delen av baklyta som står på bagasjelokket også, på facelift?..

Skrevet
Fin den.. Hvilken årsmodell er dette?.. skal det ikke være lys i den delen av baklyta som står på bagasjelokket også, på facelift?..

Er registrert i 98, men ombygd til faclift-front.:) Er ikke sikker på det med lysene, men innbiller meg at de i bagasjelokket kan være tåkelys??

Skrevet

mhm.. okei.. på pre facelift er det tåkelys ja.. men på facelift skal det være lys på bagasjelokket også;P og bremselys øverst.. men blir vel sånn som d der når man ettermonterer..

Skrevet
mhm.. okei.. på pre facelift er det tåkelys ja.. men på facelift skal det være lys på bagasjelokket også;P og bremselys øverst.. men blir vel sånn som d der når man ettermonterer..

Mulig d ja..:) hehe, ja..

Skrevet

Samme baklyktene som meg det der.

På bagasjelokket er høyre side tåkelys ,og venstre side ingen ting. (Eller var det omvendt)

Fine som snus de :)

Ikke dum front heller.

Skrevet
Faktisk eneste Alpinafelgene jeg synes noe om. Passet bra på den bilen.

Ellers meget tøff bil.

Takk for det. Mange som sier de ikke er så pene på bilen, men har i grunn vendt meg til dem etterhvert. Lurer litt på å gå opp en dimensjon til neste vår..

Skrevet
Super fin Sedan detta altså 8) . Og denne stylinga var pen, selv om den er helt i grenseland kraftig for min smak :wink: .

Takk for det.. :D nja, den ser kanskje litt kraftigere ut på bildene.. Men synes den er helt grei jeg.. E46`en tåler egentlig ganske store hjul pga buene, så stylingen ser kanskje litt større ut av den grunn.. Men liker bilen godt... :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...