Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor ser dere etter 325 da? Har dere sett etter 323 og 328 f.eks?

De ligger vel på ca samme prisnivå? Jeg vet ikke hva du betalte for din og det skal jeg heller ikke spørre om, men ut ifra standen på din etter det jeg har sett i topicen og årsmodell så ligger vel din ganske høyt i pris? en slik bil finner man vel fort på en 120-140 lapper på autodb osv? Din er forresten mye finere enn de fleste jeg har sett til salgs :) Godt utstyrt også så er vel ikke slike biler jeg generelt kritiserer. Er mer de bilene med lite utstyr, høy km stand , stor motor og høy pris.

Var ikke slikt ment, men som du selv sier så er prisnivået ganske likt, men 323 og 328 er jo "nyere" biler. 325 er og blir priset høyt for det er den bilen de fleste ungdommer vet om. Tror aldri jeg har fått spørsmål om min er 323 eller 328 iallefall, kun 325 noe den ikke er...

Jeg synes selv jeg ga for mye for bilen, men jeg gir gjerne litt mer for å få det slik jeg vil.

Skrevet

Lurer også litt på hvordan han har fått 160 gamp ut av denne 1.8 litern??

Skal ikke se bortifra at den går litt fortere med den aerodynamiske stylingen, men det går jo ikke på hk så...

Skrevet

Er jo ofte slik at selger vil ha mest mulig for bilen sin, og kjøper vil betale minst mulig. De fleste kjøper bil etter lommeboka. Har du ikke råd til bilen du ønsker deg må du kanskje se deg om etter noe annet.

Eksemplene i denne tråden er langt over snittet. Fikk 130' for min E36 320 og var fornøyd med det :)

Skrevet

Skal ikke se bortifra at den går litt fortere med den aerodynamiske stylingen, men det går jo ikke på hk så...

ja.. hvordan få ut 160hk av en bil som har 140hk originalt??

Det må jo være bare tull,er jo ikke mulig å trimme 20hk!!

ehh.. Trur du må oppdatere dine motorkunskaper FØR du kritiserer,er null problem å få 160hk av en turtalls hissig 1.8 16v med 140hk org!!

Skrevet

ehh.. Trur du må oppdatere dine motorkunskaper FØR du kritiserer,er null problem å få 160hk av en turtalls hissig 1.8 16v med 140hk org!!

Hiss deg opp litt mer er du snill. Beklager men tenkte feil... tenkte ikke over at det var "is"

Merker at jeg traff et litt sart punkt?

Skrevet

Jovist går det, chip, konfilter og effektanlegg, så har du 20hk mer!

Men tilbake til topic, den turkise bilen der, trur neppe noen betaler så mange lapper for den, stylingen der faller neppe heller i smak hos noe, tragisk det der. Men folk skal nu få style som dem vil, sier bare min mening, no offence! Ville da heller gått for den rosa bilen, vis jeg måtte velge, men ja prisene var meget høye. Er jo det at jo mer du legger i bilen av styling osv, så vil verdien neppe stige så mye, men mindre det er orginal M3 styling el m-tech.

Ciao

Skrevet
Jovist går det, chip, konfilter og effektanlegg, så har du 20hk mer!

:lol:

Nah, skeptisk. Chip+14hk, konfilter+8hk minst!! og effektanlegg+10hk. Det skulle bli 32Hk det. Så denne isbilen har nok iallefall 172 sinte gamper under panseret. Tenker den går noe helt vilt!

Skrevet

det er da svært så skeptiske folk er til iS da...det er jo de beste bilene som kan kjøres på norske veier...! :o rett utveksling, flott balangse i bilen, bensinforbruk osv osv...

Skrevet

Jeg har faktisk litt lyst å prøve å bygge en kvass sugemotor ut av min. En tur innom tore topplokk og få filt litt her og der, nye kammer, eksos og luftfilter så må man jo merke litt effektøkning :D Har troen på porting jeg.

Skrevet

når jeg ser alt arbeidet som er lagt ned i den fine annonsen får jeg skikkelig lyst til å kjøpe bilen. tror ikke han vil bli nedringt med det første.

Skrevet
det er da svært så skeptiske folk er til iS da...det er jo de beste bilene som kan kjøres på norske veier...! :o rett utveksling, flott balangse i bilen, bensinforbruk osv osv...

Helt enig.. forstår virkelig ikke det der! har egentlig lyst å ta med di største skeptikerne ut på en prøvetur på trønderske veier,tipper pipa har fått en ny låt da ja :D

Skrevet

Helt enig.. forstår virkelig ikke det der! har egentlig lyst å ta med di største skeptikerne ut på en prøvetur på trønderske veier,tipper pipa har fått en ny låt da ja :D

iS er vel kanskje noe negativt omtalt her ja, som kanskje er ufortjent.. men dere får den til å høres ut som noe av det bedre, som hvertfall er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...