Gå til innhold

320 3,5


plumbo79
 Share

Anbefalte innlegg

ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på Eu kontroll sjekker dem bare bilen er teknisk bra stand.

ikke noe motor bytte eller noe sånt.

Det veit jeg selv siden jeg har holdpå og tatt Eu kontroller selv.

men selv klart vist jeg tester en bil som skal orginalt var 150hk men så er det minst 300-400hk uten gjort noe med bremser da kan man tenk seg om igjen.

Eu kontroll med 3.5 i E30 skal ikke var noe problem vist man har bygget om til skive bremser bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw...

Det er de absolutt ikke, det ser helt forskjellig ut i motorrommet.

2l og 2,5 derimot ser veldig like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw...

Det er de absolutt ikke, det ser helt forskjellig ut i motorrommet.

2l og 2,5 derimot ser veldig like ut.

for en kar som ikke veit noe om bmw så er en 6er en 6er i bmw.

man kan slip bort 3.5 merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 2 stk 3,5 liters merker på den motor, ene er jo rett i trynet på deg... andre ser du inn under luft manifoilen... :)

er veldig stor forsjell på 2,0 l og 3,5 l i utsene....

OG!!!

på eu godkjenning ser de på motor også..

skal være den motoren som står i vognkortet...

kompis av meg fikk ikke godkjent en bil som var byttet fra en diesel maskin til en bensiner selv om det var like mye HK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 2 stk 3,5 liters merker på den motor, ene er jo rett i trynet på deg... andre ser du inn under luft manifoilen... :)

er veldig stor forsjell på 2,0 l og 3,5 l i utsene....

OG!!!

på eu godkjenning ser de på motor også..

skal være den motoren som står i vognkortet...

kompis av meg fikk ikke godkjent en bil som var byttet fra en diesel maskin til en bensiner selv om det var like mye HK!!!

Det kan eg tenke meg at de reagerte på ja,men det var nok pga avgasskontrollen. På bensiner tester de CO og på diesel er det røykgass måling. To helt forskjellige målinger og målemetoder.

Pluss at det er enkelt å sjå(og høyre) forskjell på diesel og bensinmotorer :lol:

Viss en er heldig,kan trådstarter komme seg igjennom en EU med en delvis sløv bilmek :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...