plumbo79 Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Er det vanskelig å komme gjennom eu kontroll med en e30 320 med 3,5l, kan man for eks sette på ekstra potte slik at man ikke hører at det er en 3,5l
Skautroll Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Om det går ann å sette på en lyddemper til??? Nei det går ikke.
kimeide Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 hehe.... de skal vel være godt lam for ikke å se det vel..?
Skautroll Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 muligens. ellers så er det jo en mulighet å ta med seg en flaske xo og blidgjøre biltilsynet før du bygger ?! finnes jo flere godkjente e30 335er der ute så...
plumbo79 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Hvordan får jeg godkjent dette bts er jo drittsære
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Vroomvroom ned til Tyskland, få TÜV-papirer, vroomvrooom hjem igjen og godkjenn.
Gjest Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw...
Aroid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 på Eu kontroll sjekker dem bare bilen er teknisk bra stand. ikke noe motor bytte eller noe sånt. Det veit jeg selv siden jeg har holdpå og tatt Eu kontroller selv. men selv klart vist jeg tester en bil som skal orginalt var 150hk men så er det minst 300-400hk uten gjort noe med bremser da kan man tenk seg om igjen. Eu kontroll med 3.5 i E30 skal ikke var noe problem vist man har bygget om til skive bremser bak.
CrZyWiz Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw... Det er de absolutt ikke, det ser helt forskjellig ut i motorrommet. 2l og 2,5 derimot ser veldig like ut.
Aroid Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 ser ikke hvorfor de skulle se at det er en 3,5.. motorene er "designmessig" så og si like... bare fjern 3,5 merket... også gå til et verksted som ikke har greie på bmw... Det er de absolutt ikke, det ser helt forskjellig ut i motorrommet. 2l og 2,5 derimot ser veldig like ut. for en kar som ikke veit noe om bmw så er en 6er en 6er i bmw. man kan slip bort 3.5 merke
plumbo79 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 Mulig de ikke reagerer på hvordan motoren ser ut, men det høres ut som en semitrailer på fri eksos.
E30 ex Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Da har du et bedritent eksosanlegg! Med midtpotte og en orginal bakpotte er det ikke mye frieksoslyd der. Samt forholdsvis diskre tomgang. Om instalasjonen er ordentlig gjort, er det ikke alle som reagerer på utseende på en M20 kontra M30.
kimeide Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 er 2 stk 3,5 liters merker på den motor, ene er jo rett i trynet på deg... andre ser du inn under luft manifoilen... er veldig stor forsjell på 2,0 l og 3,5 l i utsene.... OG!!! på eu godkjenning ser de på motor også.. skal være den motoren som står i vognkortet... kompis av meg fikk ikke godkjent en bil som var byttet fra en diesel maskin til en bensiner selv om det var like mye HK!!!
plumbo79 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 Orginal potte, fra m20 eller m30? , har nå 3" efektanlegg med kun bakpotte.
E36Cab1 Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 er 2 stk 3,5 liters merker på den motor, ene er jo rett i trynet på deg... andre ser du inn under luft manifoilen... er veldig stor forsjell på 2,0 l og 3,5 l i utsene.... OG!!! på eu godkjenning ser de på motor også.. skal være den motoren som står i vognkortet... kompis av meg fikk ikke godkjent en bil som var byttet fra en diesel maskin til en bensiner selv om det var like mye HK!!! Det kan eg tenke meg at de reagerte på ja,men det var nok pga avgasskontrollen. På bensiner tester de CO og på diesel er det røykgass måling. To helt forskjellige målinger og målemetoder. Pluss at det er enkelt å sjå(og høyre) forskjell på diesel og bensinmotorer Viss en er heldig,kan trådstarter komme seg igjennom en EU med en delvis sløv bilmek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå