Gå til innhold

God fangst&lett underholdning med fartskontroll!

E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte inn på Statoilen på venstre sida og såg UP stå der og måle nordover. Dei hadde då allerede stoppa en BMW Z3 med ei flott blondine bak rattet :wink:

http://www.firda.no/nyhende/article3023734.ece

Ettersom det var strålandes sol igår så satte eg meg på en benk og observerte politiet som stod 20m ifrå meg og målte.

Tydelig at ho i Z3'n mista lappen,og kort tid etter mista en kar i en Audi A4 lappen og en anna etter eg var reist. Pluss mangen bøter til andre trafikanter.

Og mens eg satt der kom en av politi-karane bort til meg og begynte å prate. Han begynte å prate om div ting,samtidigt som han studerte bilen min som stod parkert rett attmed.Han syns den såg fin ut og lurte på om den drog noen damer :wink:

Tydeligvis at det er et utbredt inntrykk av type folk som køyrer slike biler,for han spurte humoristisk om eg også hadde gullkjeder,øredobb osv....i gull sjølvsagt :lol: Eg sa at eg hadde dette,men mangla kun skokrem i trynet og en Glock 9mm så var alt komplett,hehe...

Virket som en grei kar egentlig,så de finnes de også i politiet :)

Godt han ikkje spurte meir inngåendes om bilen da denne ikkje er godkjent ennå,hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

"skokrem i trynet" hva mente du med dette? gjorde politmannen noe som fikk deg til å trekke det fram? Eller forsterket du bare stereotype bildet hans med å svare det..? Ser ut som image-"problemet" ikke kun er dannet av lyse trøndere i volvoer når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skokrem i trynet" hva mente du med dette? gjorde politmannen noe som fikk deg til å trekke det fram? Eller forsterket du bare stereotype bildet hans med å svare det..? Ser ut som image-"problemet" ikke kun er dannet av lyse trøndere i volvoer når alt kommer til alt.

Er ikke uten grunn at BMW blir kalt "kebabtraller". Tror det er et kallenavn som forsåvidt er landsdekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uten grunn at BMW blir kalt "kebabtraller". Tror det er et kallenavn som forsåvidt er landsdekkende.

Det de blir kalt her nede hvertfall! Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Bergen underbygges det godt av et par ungdommer med utenlandsk opprinnelse som har tjent altfor mye penger på lite lovlige måter og selvfølgelig har de mest overdrevet stylede BMW'ene som går her (har sett noen av disse bli bilene bli hengt ut her inne, med god grunn) og sikkert en Glock i hanskerommet. Slikt vekker dessverre selvfølgelig mye oppsikt og sørger for at både fordommer, og uttrykk som kebabtralle lever godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebabtralle er nok et utbrukt uttrykk her også..

Er ikke 100% hvit i huden selv, og har fått hørt kebabracer ofte nok. Jeg synes det er litt trist/patetisk at folk sier kebabtralle uansett, så lenge det står bmw på liksom. De sier det bare fordi de vet at mange andre sier det og dermed er det vist "in" eller tøfft å si det.

Jeg kan gå med på at sort e36 med speilsoting, kromspeiler og lexuslykter er vel likt hos utlendinger. Men det å koble BMW direkte med kebabtralle syns jeg blir for dumt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...