Vegard Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Syns det er bra dere lager slike biler! Blir mer og mer gla i min egen hver gang jeg ser noe slikt!!
jimrune Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal ha automote til å sette på litt uoriginal plast når man har mtech? http://www.honda-tech.com/zerothread/2107521 noen som kan fortelle meg lakkoden på denne? (hellrot??)
vetu03 Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Her er noen fler bilder av bilen jeg fant, de er med schmidt hjula...
[space] Skrevet September 29, 2007 Skrevet September 29, 2007 Synes denne så rå ut jeg. Det feteste var egentlig svart ramme rundt vinduet og svarte speil. Fangere og skjørt var stilig og felgene passet gromt til helheten. Det eneste jeg ville gjort her var å ta av lyktelistene, og bytte DTMpotta med noen strake doble chromerør. De schmidt felgene over er bare grusomme....
Boddiz Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Den er mye finere med felgene som står på bildene på annonsen. Når det gjelder felgvalg på denne, bommet Sivert & Co da de valgte Schidt felgene som er over her.
Boddiz Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal ha automote til å sette på litt uoriginal plast når man har mtech? http://www.honda-tech.com/zerothread/2107521 noen som kan fortelle meg lakkoden på denne? (hellrot??) Vanskelig å si pga lyset, men vil tippe 308 Brilliantrot.
gaasen Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal ha automote til å sette på litt uoriginal plast når man har mtech? http://www.honda-tech.com/zerothread/2107521 noen som kan fortelle meg lakkoden på denne? (hellrot??) Vanskelig å si pga lyset, men vil tippe 308 Brilliantrot. Er ikke noe tvil om att dette er en FET bil! Likte den jævli godt, men vil tro denne er værre å kjøre enn den andre cabben.. uansett meget fet. Hvis dere vil begynne å diskutere kjørekomfort på bilene kan dere jo bare la bilene være orginale.. Trenger ikke være ingeniør for å sjønne att dette går utover den.. Er jo også helt greit att de fleste her vil slenge på m-tech, 40 mm sett og smale kjedlige 17 tommere, som uten noe som helst tvil forsvinner i mengden blant tusener av andre som har gjort akkurat det samme. Personlig synes jeg dette er en like stor prestasjon som å knyte skolissene sine, men gidder ikke å gå inn å rakke ned på byggene til vedkommende fordi.. Det med varemerke har nok mest med att alt arbeid fra automote blir gjort ordentlig. Samt man får erfaring med å style og montere biler når så mange ruller gjennom sjappa iløpet av ett år. Til slutt er det INGEN i Norge som kan skilte med den oppmerksomheten automote har fått for sine biler her i landet.
hagenisse Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Hvis dere vil begynne å diskutere kjørekomfort på bilene kan dere jo bare la bilene være orginale... Komfort er en ting, men du ødelegger kjøreegenskapene i tillegg. Men er jo samme det hvis det er viktigere at bilen ser fet ut når den står stille..
gaasen Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Hvis dere vil begynne å diskutere kjørekomfort på bilene kan dere jo bare la bilene være orginale... Komfort er en ting, men du ødelegger kjøreegenskapene i tillegg. Men er jo samme det hvis det er viktigere at bilen ser fet ut når den står stille.. Tror du skal prøve en av bilene før du begynner å uttale deg om kjøreegenskapene på disse.. Er selvfølgelig ikke alle, men mange av disse er som gokarter.. En front blir ikke vanskelig å kjøre med før den blir lavere enn 5 cm.. Uansett det er jo ikke noen racerbil.. 150 hk.. er ikke morsomt å kjøre fort med... 250hk+ til nød 325, da det begynner å bli morsomt med kjøreegenskaper..
hagenisse Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Bilen har jo omtrent ikke fjæringsvei, så så fort den treffer en dump vil den sprette av veien. Antallet hestekrefter er jo bare avgjørende for hvordan det går rett frem, og rett frem trenger man ikke kjøreegenskaper - bare se på dragstere.
G-A Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Har lest litt på forumet i ny og ne om folk som synes det Automote gjør er helt forferdelig. Men denne cabben beviser det motsatte spør du meg. HELGROMT! Hva synes du? Og nei, jeg er hverken selger eller kjenner selger. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1646830 Tror ikke den er så "helgrom" nå lengre... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61230
gaasen Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Bilen har jo omtrent ikke fjæringsvei, så så fort den treffer en dump vil den sprette av veien. Antallet hestekrefter er jo bare avgjørende for hvordan det går rett frem, og rett frem trenger man ikke kjøreegenskaper - bare se på dragstere. Som sagt du må prøve bilene før du komme med slike taletløse kommentarer.. Er helt utrolig, men høydejusterbare senkesett kommer med nye dempere som faktisk er vesentlig hardere enn hva orginalt er.. Da reduserer en problemet med att bilen spretter opp igjen.. Vil nok tro 40mm fjærer som settes på orginale dempere har ett større problem med dette.. Har kjørt rudskogen og våler for å nevne noen ca 10 ganger med dette stuket og tro meg østerdalen er full av humper og vi har ikke hoppet av veien enda.. Så du tar nok rimelig feil der.. Er nok ingen tvil om att dette "stuket" har større krav til underlag enn hva de de høyere bilene har, men blir jo bare tøv å komme med en slik påstand når det er fullt av ting må ta høyde for før en snakker om hva som vil gi best kjøreegenskaper.. Ser ikke ut til att driftebilene (kenneth Moen) osv har biler med noe spesielt mer bakkeklaring. Men vi to trenger egentlig ikke diskutere mer. Vi har rett og slett to HELT forskjellige syn på hvordan vi vil bilene vår skal se ut/oppføre seg etter veien. Og Det er helt greit for min del.
Ole@Automote Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Bilen har jo omtrent ikke fjæringsvei, så så fort den treffer en dump vil den sprette av veien. Antallet hestekrefter er jo bare avgjørende for hvordan det går rett frem, og rett frem trenger man ikke kjøreegenskaper - bare se på dragstere. Du høres ut som BT, en trangsynt pensjonist som aldri har prøvd en sånn bil. Vil tro att det er mere fjærings vei på denne bilen enn feks en helt standar Ferrari. Jeg har en e30 M3 i garasjen og att fjærings veien på denne er noe særlig større enn på denne cab`en det tror jeg ikke, men det hadde vært arti å se om du henger på med Z`en din
hagenisse Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Som sagt du må prøve bilene før du komme med slike taletløse kommentarer.. Jeg har justerbart selv jeg... Helt greit at andre folk har andre preferanser enn meg, men det forandrer ikke det faktumet at den senkingen der er mest for show.. Du høres ut som BT, en trangsynt pensjonist som aldri har prøvd en sånn bil. Det er en grunn til at BT er strenge på sånt. Understell er ikke noe man setter opp på slump. En helt standard Ferrari har nok både stivere fjærer - samt et understell som er tilpasset lav kjørehøyde. E36 er derimot rimelig høy orginal, så når den blir senket 80mm elns så blir geometrien helt tullete - og man ender opp med redusert veigrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå