Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bakpart og felger var fine,foran var den grusomt stygg hadde vært flau å kjøre rundt med den fronten og lyktene,men det er min mening,jeg er litt orginal freak.

Skrevet
hagenisse: Om cabben i annonsen er latterlig lav, hva er dine ord for cabben ingard har postet? "ubrukelig"? :)

Tja... ubrukelig var ikke noe dårlig forslag. :wink:

En ting er at den vil ta nedi alt mulig, neste er at lakken spruter hvis man prøver svinge - og selv om man kun kjører på perfekt asfalt og valser to uker i strekk, så er geometrien i understellet fullstendig ødelagt og en rutebuss har trolig bedre veigrep.

Men biler er til for å stå stille på statoil!

Skrevet

SAMT, er den virkelig verdt 169 000,-??

Dette begynner nesten som å kjøpe kunst.

Man kjøper ikke etter hvordan det ser ut, man kjøper etter hvem som har laget det.. :roll:

Skrevet

Syns faktisk den fra automote var finere enn den helt orginale ingard posta eg..den har jo m3 front med kerscher lepper, noe som er meget rått spør du meg, seidl sideskjørta er egentlig mindre framtredende enn m3 skjørta, litt lavere men det er alt.

Men mulig eg ikke er særlig objektiv når eg og bror min har kjøpt 3 biler av sivert :lol::lol:

Og forresten så bygger sivert mye biler på bestilling, så det er nok kundene som bestemmer det meste..

Skrevet
Dette begynner nesten som å kjøpe kunst.

Man kjøper ikke etter hvordan det ser ut, man kjøper etter hvem som har laget det.. :roll:

Det sier han som solgte sin 318 91 modell til blodpris :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...