Boddiz Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Har lest litt på forumet i ny og ne om folk som synes det Automote gjør er helt forferdelig. Men denne cabben beviser det motsatte spør du meg. HELGROMT! Hva synes du? Og nei, jeg er hverken selger eller kjenner selger. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1646830
Stephan.s Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Vel, uten de øyelokka er den nesten litt fet, men den kunne vært bedre.
bjalle Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Bakpart og felger var fine,foran var den grusomt stygg hadde vært flau å kjøre rundt med den fronten og lyktene,men det er min mening,jeg er litt orginal freak.
hagenisse Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Rare sideskjørt, stygge øyelokk og lykter samt latterlig lav. Ellers var den jo pen.
R Andersen Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Ett par ting å sette fingeren på, men absolutt en fin cabariolet!
StianA Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 njaa skeptisk!! har sett finere cabber en denne, men denne kunne ha sett bedre ut denne også uten de øyelokka og front leppa.
Mexos Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Byttet lyktene og tatt av lyktelistene så har den vært fin, men jeg hadde aldri betalt så mye for den bilen.
ingard Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal ha automote til å sette på litt uoriginal plast når man har mtech? http://www.honda-tech.com/zerothread/2107521
Boddiz Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 hagenisse: Om cabben i annonsen er latterlig lav, hva er dine ord for cabben ingard har postet? "ubrukelig"?
-Anders- Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 faen den siste cabben var rå! var fin den automote cabben, foruten bakfangeren og sideskjørt.
imalldevil Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Automote cabben var pen den, men noe som ikke stemte på fronten. Orginal mtech e og blir det fineste etter min mening.
hagenisse Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 hagenisse: Om cabben i annonsen er latterlig lav, hva er dine ord for cabben ingard har postet? "ubrukelig"? Tja... ubrukelig var ikke noe dårlig forslag. En ting er at den vil ta nedi alt mulig, neste er at lakken spruter hvis man prøver svinge - og selv om man kun kjører på perfekt asfalt og valser to uker i strekk, så er geometrien i understellet fullstendig ødelagt og en rutebuss har trolig bedre veigrep. Men biler er til for å stå stille på statoil!
ChrZZ Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 SAMT, er den virkelig verdt 169 000,-?? Dette begynner nesten som å kjøpe kunst. Man kjøper ikke etter hvordan det ser ut, man kjøper etter hvem som har laget det..
John H Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Syns faktisk den fra automote var finere enn den helt orginale ingard posta eg..den har jo m3 front med kerscher lepper, noe som er meget rått spør du meg, seidl sideskjørta er egentlig mindre framtredende enn m3 skjørta, litt lavere men det er alt. Men mulig eg ikke er særlig objektiv når eg og bror min har kjøpt 3 biler av sivert Og forresten så bygger sivert mye biler på bestilling, så det er nok kundene som bestemmer det meste..
John H Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Dette begynner nesten som å kjøpe kunst.Man kjøper ikke etter hvordan det ser ut, man kjøper etter hvem som har laget det.. Det sier han som solgte sin 318 91 modell til blodpris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå