klebefix Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Eller rett å slett bygge fleire baner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 For en gjeng. Dere dømmer andre før dere tenker på dere selv. Samtlige her på forumet har nok kjørt for fort, at man får slike saker i media å skyldige snakker om det med avisen. ja, syntes det er litt artig jeg. Men nei, dere guttaboys er for sære, ja alt for sære for å skjønne det. Sitter å KUN dømmer. Tenk på hva dere selv gjør før dere dømmer andre for farten de har hatt. Leste bare 2 sider a tråden før jeg ble forbanna. 3 sia gidder jeg ikke lese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 For en gjeng. Men nei, dere guttaboys er for sære, ja alt for sære for å skjønne det. Sitter å KUN dømmer. Tenk på hva dere selv gjør før dere dømmer andre for farten de har hatt. Leste bare 2 sider a tråden før jeg ble forbanna. 3 sia gidder jeg ikke lese Det er fint med meninger Fliid, kansje du også bør tenke deg om før du henger ut andre som mener noe annet enn du gjør. Dette var skikkelig konge komentar det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 For en gjeng. Dere dømmer andre før dere tenker på dere selv. Samtlige her på forumet har nok kjørt for fort, at man får slike saker i media å skyldige snakker om det med avisen. ja, syntes det er litt artig jeg. Men nei, dere guttaboys er for sære, ja alt for sære for å skjønne det. Sitter å KUN dømmer. Tenk på hva dere selv gjør før dere dømmer andre for farten de har hatt. Leste bare 2 sider a tråden før jeg ble forbanna. 3 sia gidder jeg ikke lese er greit å kjøre fort men som han selv sa så viste ikke han hva som ville skjedd dersom noen hadde kommet ut fra en side vei... tenk hvis den personen som kom ut fra den sideveien var en i din familie og ble drept pga en premieidiot ikke kunne kjøre etter fartsgrens.... skal man kjøre gris eller fort bør det skje på lukket bane!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Fyfaen,er det mulig å bli mere loka.Gå i avisen å shit. Men journalisten var pågående og ringte og gravte som satan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 99% av unge bilførere ønsker å se hvor grensene går, det har de alltid gjort. Dette er ikke en enestående sak, og det er jo bare toppen av isberget som blir avdekt i kontroller. Bygging av baner kunne ikke vært mer passende enn NÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 For en gjeng. Dere dømmer andre før dere tenker på dere selv. Samtlige her på forumet har nok kjørt for fort, at man får slike saker i media å skyldige snakker om det med avisen. ja, syntes det er litt artig jeg. Men nei, dere guttaboys er for sære, ja alt for sære for å skjønne det. Sitter å KUN dømmer. Tenk på hva dere selv gjør før dere dømmer andre for farten de har hatt. Leste bare 2 sider a tråden før jeg ble forbanna. 3 sia gidder jeg ikke lese Alle har jo kjørt for fort, men så er det forskjell på 120, over Strynefjellet eller på motorveien mot Gardemoen, vs. 200 km/t i dalstrøka innafor før en sving også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Alle har jo kjørt for fort, men så er det forskjell på 120, over Strynefjellet eller på motorveien mot Gardemoen, vs. 200 km/t i dalstrøka innafor før en sving også. Det er jeg helt enig i... det er dessverre alltid noen som ikke forstår hvor grensen går før de driter på draget. Det jeg liker minst med folk som kjører så fort på offentlige veier er at de tydeligvis tror at de er alene på veiene og at de derfor kan gjøre som de vil. Intet provoserer meg mer iom. at det plutselig kan være noen av mine som blir kjørt ned av idiotene. Alle kan trykke på gassen (selv aper kan trenes til dette), men dessverre er det ikke alle som kjører forsvarlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 skjønner ikke helt hva han vil fram til ved å gå ut i avisa på denne måten? jeg skal nok innrømme at jeg har vært et stykke over denne magiske 200km/t grensen, nærmere 250 kanskje. Men det ble med den ene gangen, nå vet jeg hvor fort det faktisk føles og trenger ikke gjenta dette igjen. Føler meg ikke noe stolt av dette men vet nå ihvertfall hvor min grense går når det gjelder den saken. vil nok si at 3år er en passelig straff for denne fartsovertredelsen det er snakk om her. svir nok godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 er ikke spesielt lur han kameraten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 er ikke spesielt lur han kameraten din? Joda,han gikk faktisk ut av skolen med toppkarakterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Joda,han gikk faktisk ut av skolen med toppkarakterer At man har en høy IQ (intelligence quotient) er åpenbart ingen betingelse for at man har en høy EQ (emotional intelligence quotient)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå