Dan Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fargen gjør ikke noe i mine øyne bare det er ordentlig gjort. Men mange er skeptiske til annet enn originalfargene. Har selv en '89 M3 og kan skrive under på at kjøreegenskapene er mildt sagt underholdende Hadde ikke noe forhold til hverken E30 eller M3 før, men syns bilen blir bare penere og penere. Mye moro for penga i forhold til etterfølgerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fargen gjør ikke noe i mine øyne bare det er ordentlig gjort. Lakkjobben er skikkelig gjort. Det er 7 år (?eller hva OAF?) siden det ble gjort og det ser bra ut enda! Det hadde det ikke gjort om den var dårlig lakka. Fargen blir man vant til. Men den er og blir "uvanlig" Den ser bedre ut i virkeligheten også, og spesielt ble det tøft med sorte DE-lykter synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehe, ikke intressert i en 92mod Cosworth 4x4 vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Virkelig lekker M3 Har en Mondeo stv, du kan jo tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Djeeeezez hvor mye crap det kommer fram at folk vil kvitte seg med når de ser en skikkelig bil for salg. Sierra, mondeo??? Hva blir det neste, en ford cougar, eller kanskje en Taurus stv? BTW: Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ja burde ikke være vanskelig å selge siden det er ganske får E30 M3'r til salgs nå for tiden EspenM3: hehe, håper på en skikkelig runde på ACR til sommern da, Så vi kan se hvor udugelig Cosworth'n er i forhold til M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 bra den, ikke godkjent da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ja,det er gjort skikkelig arbeid med lakkering,motorrom,inni dører,bagasjerom o.s.v...mener på det ble gjort i 2000 ja...er ikke helt sikker,tror det var det Mr. Vik sa. Når det gjelder innbytte,så er jeg kun intressert i BMW å helst stv. ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Bomp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ja burde ikke være vanskelig å selge siden det er ganske får E30 M3'r til salgs nå for tiden EspenM3: hehe, håper på en skikkelig runde på ACR til sommern da, Så vi kan se hvor udugelig Cosworth'n er i forhold til M3 Den er grei. Med tanke på at du har ca.100Hk mer enn meg, så bør jeg bli kraftig frakjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe....tror det blir ganske likt jeg...Si-ræva,det er jo tross alt en Ford.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 nytt m-tech II-ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Der ja Takk bror... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemerten Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har en 98 520ia sedan som har gått 146000km med en del utstyr som f.eks skinn,klima,soltak og steptronic ++++ Bilen er i veldig bra stand. Mulig du kun vil ha touring,men det er da en bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Legger ut flere bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg