OAF Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Fortsatt tl salgs...ny anonnse på Autodb; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1744632 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Er en 96 328i Coupé interessant i innbytte? Info finner du i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Må nok desverre ha stasjonsvogn jeg,men for all del...pen E36 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Tja..på en måte...Men ikke fullført handel ennå nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Kunne solgt compacten, bikkja, skoa og den venstre balla mi for en sånn bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Noen som trenger en nyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Mulig jeg er dum og ikke har fulgt med hele veien her nå, men er di clutch problemene du hadde fikset nå? Det du trudde var utløserlageret eller noe? Å har vik gjort noe med denne? Med tanke på HV merket på skjørtet der eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 folk med useriøse kommentarer bør ikke skrive i en salgstråd... mye pisspreik her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg