Tam Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Kom hjem fra Sverige igår kveld med mitt nye leketøy. Bilen er en 1991 modell med noen feil som må fikses før sommeren. Støtdempere må byttes- synk ring på 2 gir er defekt og klimaanlegget må fylles. Ekstralykter under fronten skal vekk selv om de lyser noe hinsides kraftig.Originalfelger skal anskaffes. Wunderbaumen på bildene er allerede fjernet. Bilen er iflg Svensk bilprovning 100% rustfri , og jeg har heller ikke funnet noe rust. Bilen har ikke soltak , er faktisk den eneste M5 jeg har sett uten dette. Sportsinteriør med oppvarmede seter- utvidet skinnpakke (skinn hattehylle-midtkonsoll-deler av dashbord) Stor kjørecomputer-rollo-belyst girspak og 2 soners full klima er det jeg har oppdaget foreløpig men har bare hatt den noen timer så det er muligens mer på den. Stor takk til NeonMuffler som kjørte den hjem for meg mens jeg kjørte bruksbilen. Bildene er fra salgsannonsen, har ikke rukket å ta nye selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Den så meget bra ut, wow! Grattis med morsom bil. Er dette 3.6 literen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Gratulerer med rå bil! Fortjener soting helt frem, helst noe litt mer diskre soting i såfall. Kanskje hvite lykter bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Ja det er 3.6 literutgaven. Den går greit nok for meg. Den motoren skal også være mer holdbar enn 3.8 literen hvis man skal tro de som har greie på dette. Har registrert at svært mange av 3.8 literene jeg har sett på i Tyskland har hatt mye motorutgifter noe som også kan tyde på at de ikke er like holdbare. Er mulig jeg fjerner hele sotingen, er ikke så glad i den. Er heller ikke 100% perfekt utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Nydelig! Gratulere med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Grattis. Skal den registreres på norske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Har en norsk regget 525 uten motor så det blir vel total ombygging av denne. Har ikke lyst til å sponse staten med så mye penger. Er bedre å bruke dem på andre ting da. Sender ombyggingssøknaden i morgen. Har da tenkt å flytte over ALT og lakke opp mottagerbilen i identisk farge som M5en osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Herlig bil, gratulere så mye:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Det er en flott bil. Angäende holdbarhet: Jeg hadde tidligere en 3,6 liter motor der registerkjedet uten forvarsel hoppet over tannhjulene. Reparasjon pä 50.000 kr. Et godt tips: Skift kjedestrammerne og tannhjul og annet son hörer til för du ogsä kanskje fär et havari. Er jo mye enklere ä gjöre när du likevel skal ta motoren ut. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 uff.. den så da fryktelig srøken ut... *missunnelig* grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Rå bil,kommer nok til å få mye glede ut av denne tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Det er en flott bil. Angäende holdbarhet: Jeg hadde tidligere en 3,6 liter motor der registerkjedet uten forvarsel hoppet over tannhjulene. Reparasjon pä 50.000 kr. Et godt tips: Skift kjedestrammerne og tannhjul og annet son hörer til för du ogsä kanskje fär et havari. Er jo mye enklere ä gjöre när du likevel skal ta motoren ut. Hilsen Eirik. Kommer til å bytte dette når jeg tar den ut. Er en vibrasjonslyd som virker som om den kommer ifbm girkassa også jeg må sjekke. Er det noe annet som lønner seg å fikse når motoren først er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 tenker NeonMuffler var hard å be Så ut som en strøken bil! nesten litt synd å bruke den som donor bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Grattis med en veldig flott bil. Likte intriøret , flott kombinasjon på fargene. Men hva er det med svensker og disse 4lyktene som ettermonteres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Men hva er det med svensker og disse 4lyktene som ettermonteres ? Svensker er helt ville på tusenmetere og ekstralykter i alle størrelser. Ingen respekt for en bils design heller når de setter de på. Det går hauger av både BMWer, Mercedeser og Volvoer med svære stygge lykter på der borte.. MEN, når det er sagt, så hører det med til historien at de har veldig lite gatelys der borte, kun i befolkede områder (som i Danmark og Tyskland). Her til lands har vi jo pokker meg gatelys over alt, så det er jammen ikke rart det er dyrt å bygge veier her. Vi har mye å lære av svenskene... hva pokker skal man med gatelys der det kun er biler - bilene har jo lykter allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå