xsivke Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Min er tidvis også "ustabil" men virker. Altså, den går noe ujevnt fra tid til annen. Jeg ser også så vidt at instrument-belysning og kjørelys dimmer litt i takt med vifta... Fortsatt viftemotstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Er det samme plassering av viftemotstand på E46 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 på min var det selve AC styringen som sitter i midtkonsollen som hadde tatt kvelden, da gikk vifta så lenge den hadde strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 takker for fin DIY... fikk bytta på min i dag og nå funker alt 100% igjen.. deilig! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Takk for oversiktlig DIY =) Aut. klima her, skifta til en annen brukt motstand som ikke fungerte.. Tok den ut igjen og så nærmere over den som sto i. Det viste seg at en av "pins" var litt skjev og hvilte på en annen. jeg retta den ut og så hadde jeg varme på bena igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Takk for oversiktlig DIY =) Aut. klima her, skifta til en annen brukt motstand som ikke fungerte.. Tok den ut igjen og så nærmere over den som sto i. Det viste seg at en av "pins" var litt skjev og hvilte på en annen. jeg retta den ut og så hadde jeg varme på bena igjen =) Viktig med varme ben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faltro Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Jippi ! Endelig byttet min. Dette gikk kjempe bra, takket være sånne som Deep Dish. Takker for at det er noen som gidder og lage sånn "bruksandvisninger". Her på dette forumet er det altid god hjelp og få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundnes Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Kan dette med motstanden gjøre slik at bilen ikke vil gå i dvalemodus? den oransje lampa ved siden av P på girspaken lyser og slukker som den vil selv om bilen er låst. Har akkurat skiftet en shift interlock magnet som var kortslutning i. Blei bedre men ikkje heilt go. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Kan dette med motstanden gjøre slik at bilen ikke vil gå i dvalemodus? den oransje lampa ved siden av P på girspaken lyser og slukker som den vil selv om bilen er låst. Har akkurat skiftet en shift interlock magnet som var kortslutning i. Blei bedre men ikkje heilt go. Viftemotstand kan gjøre at bilen drar strøm når den er låst og lukket hvertfall vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 hei.. vet du om dette gjelder på E34 også? jeg har en vifte som øker og minsker i fart hele tiden,den blåser ganske dårlig, setter jeg varmen på beina og frontruta så forandrer den lyd og blåser drit dårlig og det dugger på rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har skiftet på min 2000 530dat to ganger, skulle se på den på min Svigefars e39 1997 523ia, men fant den ikke der, sitter den en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 BUMPH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torsh Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Bmw e39. Skifta viftemotstanden i februar i fjor, og har problem med varmeapparatet igjen. Får kald luft men ikkje varme, og termostaten ser ut til å være i orden:p Bytte motstanden igjen? Varer de ikke lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 fikk problemer etter ca et år jeg, slik det høres ut i ditt tilfeller er det ikke motstanden, den styrer kun vifta, så om det blåser er den i orden. har du ikke varme kan du sjekke Glykolverdien (at det ikke står is i slangene), sjekke kjøleveskenivået osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torsh Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Takk for svar! Fant ut at det lekker ganske kraftig frå lufteskruen på termostathuset:p Pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå