Gå til innhold

DIY - Skifte av sluttrinn/viftemotstand (E39)


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Takk for oversiktlig DIY =) Aut. klima her, skifta til en annen brukt motstand som ikke fungerte.. Tok den ut igjen og så nærmere over den som sto i. Det viste seg at en av "pins" var litt skjev og hvilte på en annen. jeg retta den ut og så hadde jeg varme på bena igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oversiktlig DIY =) Aut. klima her, skifta til en annen brukt motstand som ikke fungerte.. Tok den ut igjen og så nærmere over den som sto i. Det viste seg at en av "pins" var litt skjev og hvilte på en annen. jeg retta den ut og så hadde jeg varme på bena igjen =)

Viktig med varme ben... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jippi !

Endelig byttet min.

Dette gikk kjempe bra, takket være sånne som Deep Dish.

Takker for at det er noen som gidder og lage sånn "bruksandvisninger".

Her på dette forumet er det altid god hjelp og få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Kan dette med motstanden gjøre slik at bilen ikke vil gå i dvalemodus? den oransje lampa ved siden av P på girspaken lyser og slukker som den vil selv om bilen er låst. Har akkurat skiftet en shift interlock magnet som var kortslutning i. Blei bedre men ikkje heilt go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette med motstanden gjøre slik at bilen ikke vil gå i dvalemodus? den oransje lampa ved siden av P på girspaken lyser og slukker som den vil selv om bilen er låst. Har akkurat skiftet en shift interlock magnet som var kortslutning i. Blei bedre men ikkje heilt go.

Viftemotstand kan gjøre at bilen drar strøm når den er låst og lukket hvertfall vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

fikk problemer etter ca et år jeg, slik det høres ut i ditt tilfeller er det ikke motstanden, den styrer kun vifta, så om det blåser er den i orden. har du ikke varme kan du sjekke Glykolverdien (at det ikke står is i slangene), sjekke kjøleveskenivået osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...