babjorn Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 hehe kunne godt tenkt meg E46 m3,men hus kommer først å tenker litt realistisk,jeg har ikke noen høy leder stiling begynner å bli gammel så liker ikke overstyla biler,så syns denne var ganske grom ren å pen.. sånn vi liker det hehe hver sin smak
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Det verste jeg selv har hatt var en Prelude senket 8 cm. Måtte ligge utenom hjulsporene vinterstid for ikke å subbe selv ved nybrøytet veg. DA er poenget borte og jeg vil aldri prøve noe slikt igjen. Men bevares, jeg klarte meg gjennom hele vinteren og satt bare fast en gang... 318? Nei, synes bare nesten alle Automote-biler er basert på 318. All show, no go.... Det har litt med pris og gjøre.. skulle gjerne hatt litt mer penger å bruke på utgangspunktet. Men.. så kjører jeg bare mest pent. Så i prinsippet trenger jeg ikke mer.. selv om det er MEGET ønskelig
Ron Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 AUTOMOTE gjengen e rett å slett DYKTIG!! fatte ikke at noen kan klage på jobben di gjør!! Det er jo i hovedsak kunden som bestemmer ka han vil få gjort,å jobben di gutta gjør e knall bra!! Dskusjon om for høy,for lav.. tydelig att ikke alle har justerbart senkesett -Ronny-
-Anders- Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Denna som stod noen dager parkert foran shell? Fin bil ja!
John H Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Hehe, lenge siden eg har sett så mye pisspreik på bimmers altså..bilen er alt for lav..ubrukelig..for store felger..for lite gummi..blablabla osv... Dette hadde sikkert blitt en fin tråd det hvis trådstarter ikke hadde nevnt automote, det virker som mange har mye negativt å si om disse karene..Fatter ikke vitsen i det hele tatt..hvor man styler bilene sine er da for svarte hver mann sin egen sak, og om man da gjør det hos automote og da som regel garanterer at det blir bra..nei da blir det plutselig negativt da.. Om folk ikke har peiling eller missunelige vet ikke eg men bilen til trådstarter er da en veldi fin bil ?? Den har jo tilogmed m front, speil og skjørter, men neida allikevel er det noe galt. Merkeligt..hva skal til for at en bil skal være bra da? det lurer eg på.. At folk kjøper 318 har vel helt naturlig nok med PENGER og prioriteringer å gjøre..virker som mange tror penger gror på trær?! Husk renta går opp nå til dags! Har selv en 318 og er storfornøyd med den,har hatt den i 2 år snart og det er sjeldent for meg for å si det sånn. Det går på kompromiss det her ikke sant? Er ikke intressert i å ha en bil som koster noe sinnsykt å forsikre kun fordi den har 40 hester mer, bruker mye mer bensin og i det hele tatt koster mye mer. Det var min lille utblåsning Ps. fin bil trådstarter, og råe felger
hagenisse Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jo, men det trenger da ikke være dem han har lyst på?
Azeton Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jo, men det trenger da ikke være dem han har lyst på? Nei, men han skrev da enkelte? Du er en person som vil "slåss" med alle Jeg hadde ikke kjøpt bilen. Enkelt å greit..
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Fet bil!!! Kunne gjerne hatt denne..... btw, hadde denne bilen være noe høyere så hadde det garantert kommet en kommentar om dette også.....koko
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jo, men det trenger da ikke være dem han har lyst på? Evt, så kan det jo være André han snakker om... hvem nu enn det er
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Hva er det Automote har gjort med denne bilen som er så "magisk"? Hver gang det legges ut bilder osv fra en BMW som har vært innom firmaet, fremstilles det som om bilen har blitt tatt på av Jesus eller.no.... Å klistre på styling, senke en bil og skru på 4 felger kan neppe kalles bilbygging?
hagenisse Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Jesus har ikke bare tatt på bilen min - han var forrige eier!
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Greit nok at det ikke er noe sensasjon å pynte på en bil slik.... Men syntes også at hver automote bil kommer blir presentert, blir rakket ned på og kritisert. Det gjelder stortsett at den er "altfor lav" eller at kjøreegenskapene er totalt vekke... IKke vet jeg, men folk må lov å gjøre som dem vil. Til sitt bruk og formål fungerer dem nok fint. Setter gjerne ikke noe banerekorder, og kommer seg gjerne ikke over alle humpene her og der. Men hva så? Hadde jeg satt min bestefar til å kjøre min bil med 17" og bilstein b10 så hadde han vel ikke blitt veldig imponert over komforten der heller, og det er jo en "akseptert" modifikasjon med tanke på utseende og veiegenskaper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå