Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Det er faktisk tørre veier akkurat nå, men det varer vel ikke lenge :P Har faktisk ikke vært noe snø, men en del nattefrost har det riktignok vært. Selv la jeg om på MB'en for nesten en måned siden, bare for å ha en bil jeg kunne bruke uansett føre. Det blir nok primært den jeg blir å bruke i vinter også :)

Hvorfor er takluke et must..? :) For all del; jeg synes det er meget kjekt, og er veldig glad for at jeg har det på E60'en (og jeg savnet det på E39'a). Men dette går vel litt ut på hvilke kriterier man selv har satt seg, og hva som regnes som absolutt. Sportsseter (og aller helst komfortseter) er verdt de ekstra kronene de koster, spør du meg. Gjerne en M pakke også... ;)

Heldigvis for deg, og for andre potensielle bilkjøpere, er det jo kjøpers marked for tiden, så du kan nok gjøre deg en ekstra god handel på E60 nå :D

Ja, vinter er noe herk. Det er meldt snø i natt og ute er det bikkje kaldt. Brr.. Vi får glede oss til sommeren og da må vi få møtes en eller annen gang i sommerferien! :D

Jeg klarer ikke gi deg et direkte svar på hvorfor det er et must, men har hatt det på ALLE BMW'ene mine og må derfor fortsette. Jeg syns det ser tomt ut i taket dersom luka ikke er på plass. I tillegg gjør det jo litt for utseende også.. ;)

Åpen for å selge bil jeg så sier fra, jobber med å få en i inbytte nå så vi får se!! Husker når du bestillte bilen at du spurte om jeg kunne sjekke opp hvordan bilen lå ann i produksjon, nå er bilen min ferdig og jeg har sikkert slitt ut en harddisk med mine undersøkelser. Har vært inne 3-5 ganger om dagen.

Hehe, ja, det er vanvittige greier. Å bestille nybil er en spesiell følelse - og den må du holde på! :)

Flott, gi meg en tilbakemelding. Eneste kravene mine er xenon, navigasjon, sport/komfortseter, takluke og koppholdere. Etter det er det nesten fritt spillerom. Gleder meg til å høre fra deg.. :)

Har tittet så vidt det er på den og den er absolutt aktuell. Savner interiørbilder, men det er vel en smal sak for selger å fikse. Skal titte nærmere på den igjen, takk for tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye for det, selvom det faktisk er snart ett år siden den ble produsert. Tiden går fort gitt..

Jada, det er lekkert med M6 felger, men til vinterbruk fungerer 18" helt utmerket. Vet ikke om jeg får Nokian Hakkapelita RSi i 245/35 19 heller..? 19" originale M6 hjul er noe jeg kan vurdere på E60'n..

Ja, det hadde vært ålreit det. Du får poste bilder av bilen i en tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ja, jeg må ha en bil til. De mest aktuelle er E39 535i, E39 540i eller E60 520i, men har jo også E39 525i, E39 528i, E39 530i, E60 525i, E60 525d, E60 530i, E60 530d, E46 330Ci, X5 4.4i, E38 735i, E38 740i, E38 750i og E31 850i i tankene. Det er et vanskelig valg, men kommer nok til å kjøpe meg noe i løpet av vinteren. Har rimelig lyst på V8/V12, derfor et par av de på listen. Bare synd det er så få utvalg i E39 535i/540i. Har funnet et par, men har ikke fått en "må ha" følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, jeg er rimelig usikker på hva jeg ønsker, men er åpen for alt. I utgangspunket ønsker jeg en E60 520i, men finner ingen, absolutt ingen som tilfredstiller mine krav (komfortseter, koppholdere, takluke, xenon og navigasjon).. Derfor har jeg vurdert å se litt på E39, men da ønsker jeg noe litt mer spenstig med V8 (535i el 540i). På seksermodellene av E39 må det en kompressor til dersom det skal være aktuelt. X5 4.4i er jo en V8'er så det er et alternativ, men ligger ganske mye høyere i pris enn 540i. Ellers har tanken vært inne på 735i/740i/750i/850i, men det tror jeg blir litt for gammelt. Er liksom ikke så mye spennende å finne av ekstratilbehør til disse.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må ha en bil til. De mest aktuelle er E39 535i, E39 540i eller E60 520i, men har jo også E39 525i, E39 528i, E39 530i, E60 525i, E60 525d, E60 530i, E60 530d, E46 330Ci, X5 4.4i, E38 735i, E38 740i, E38 750i og E31 850i i tankene.

Hvorfor tar du det ikke helt ut å kjøper deg en M3..? ;) Du får jo en meget pen E36 M3 av sene årganger til godt under 300' lapper. F.eks. kunne jo den dakargule M3'a til R Andersen (?) her på forumet være en meget kurrant bil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...