Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg takker for invitasjonen til banekjøring Steffan og ser frem til å kjøre på bane med deg. Det kommer til å bli skikkelig morsomt. Og bedre kunne det ikke ha blitt dersom jeg også havnet opp med en 540i.. 8)

Joda, E36 M3 hadde nok fungert, men jeg føler at E36 begynner å bli en svært gammel bil og tilrekker meg ikke så mye som en E30 M3 gjør. I tillegg er jo desverre E36 beryktet for et kebab-stempel og her i området er det vel omtrent 5 kebab-E36'er.. :?

En E31 Alpina hadde defintivt verdt noe, men ønsker av to hensyn ikke dette. Jeg har ikke garasjeplass til bilen og den må stå på en offentlig parkering. Ergo byr det på svært høy forsikringspris og utsatt for klåfingra idioter.

En strøken E30 M3 (RØD) kunne jeg også ha tenkt meg, men vil av samme hensyn som Alpina'en utelukke denne.

Slike gullkorn får vente til jeg får enebolig med stor tomt og 5 garasjeplasser (det er lov å drømme).. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Fungerende mail adresse er lagt inn.

Fikk også mail fra Hartge idag hvor de fortalte at de hadde laget et nytt fjærsett for oss med tilhørende TÜV papirer. Nytt fjærsett med tilhørende TÜV papirer skulle jeg få tilsendt gratis i posten siden de ikke har klart å oppdrive TÜV papirene til settet jeg allerede har.. Dette kaller jeg service! :shock::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Idag fikk jeg bekreftet nok en gang at det lønner seg å handle av seriøse aktører. Jeg mottok for få minutter siden et splitter nytt Hartge senkefjærer til en verdi av 3500kr inkl. mva med tilhørende TÜV-papirer ettersom Hartge konstruerte ett nytt ett til E61 520d pga. forakselvekt. Det var grunnen til de nye fjærene da de andre ikke kunne få TÜV-papirer pga. vekt. Et stort skryt til Standveien Auto AS (Trondheim) a Hartge. :D

75t8gmqrdco6xcausuut.jpg

qexi245ywa72lqi0elnm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skjer ikke så stort med bilen for tiden annet enn masse bilpleie og masse bil bak rattet. Bilen har nylig passert 27.000 fantastiske og problemfrie kilometer, så nå er det bare et par-tre tusen igjen før første service skal unnagjøres. Det nye Hartgesenkesettet skal monteres innen denne måneden eller senest neste.. Noen mindre oppgraderingen kan ventes.. :)

Tok imidlertid noen bilder av bilen, så her er de. Langt unna EHD style, men alikevel gjort et forsøk.. Bildekvaliteten blir alltid betydelig redusert når det lastes opp på bimmers, hvilken årsak det har vites ikke.. :lol:

8k3je1qu77k6ra8wdv33.jpg

z0v3m9546rsmu3xlhw6r.jpg

qrowhysb7vbtgb54pcey.jpg

bkjhtb3dg5r2s2y0atyx.jpg

jxlekllldde2it81zifl.jpg

foz1ase7jh5na3uih8r8.jpg

iogrth99xhpzybez129k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...