Gå til innhold

Kjøremusikk!

kazynor
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hater rap som 50cent og den stilen der, men har faktisk blitt hekta på den nye sangen til Kanye West (Stronger) så han har bevist meg at det faktisk finnes rap som kan lyttes til, men desverre er det meste faktisk dritt.

50cent er søppel. Det meste av "rap" du hører på radio/tv er søppel.

Sjekk ut Lupe Fiasco, Common, People Under The Stairs, Ugly Duckling, A Tribe Called Quest, Jay Z, Benefit, Handsome boy modeling school.

Stronger er langt fra den sterkeste låta fra Kanye, så der har du masse du kan utforske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på alle sjangre. Bare musikken fenger meg så er det god musikk....., for meg! Det siste som ble lagt inn i magasinet er de siste albumene til Queens Of Stone Age og Audrey Horne. I tillegg så er den laddet med Clapton, Los Lonely Boys, Jose Stone og McMusikk nr.XX(den siste 8) )

Ut for en liten periode gikk Metallica og Fear Factory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, med på den hagenisse

hører vel for tiden på Metallica, Sonata Arctica, Mötley Crüe, AC/DC, Greenday, diverse 80-talls rock/balader, Top-Gun Theme:P... er åpen for det meste.

hører til og med på listepop av og til.. samt dunkdunkmusikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personelig så hører jeg på "nesten" alt innen nu metal, Heavy metal og rock.. 8)

Går for tiden veldig mye i AC\DC og WASP.

Men så fort dama hopper i bilen får jeg ikke spille mer, så da gjelder det og si at "Jeg sprengte anlegget i morges, så det funker desverre ikke" fortest mulig før hun kommer med trancen sin :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...