FatLaces Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg hater rap som 50cent og den stilen der, men har faktisk blitt hekta på den nye sangen til Kanye West (Stronger) så han har bevist meg at det faktisk finnes rap som kan lyttes til, men desverre er det meste faktisk dritt. 50cent er søppel. Det meste av "rap" du hører på radio/tv er søppel. Sjekk ut Lupe Fiasco, Common, People Under The Stairs, Ugly Duckling, A Tribe Called Quest, Jay Z, Benefit, Handsome boy modeling school. Stronger er langt fra den sterkeste låta fra Kanye, så der har du masse du kan utforske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Her går det i nesten alt som er norsk! Hellbillies, Vassendgutane, Trang fødsel, Postgirobygget osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Siden ingen har nevnt Pink Floyd enda får vel jeg ta ansvar: INGEN over, INGEN ved siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hører på alle sjangre. Bare musikken fenger meg så er det god musikk....., for meg! Det siste som ble lagt inn i magasinet er de siste albumene til Queens Of Stone Age og Audrey Horne. I tillegg så er den laddet med Clapton, Los Lonely Boys, Jose Stone og McMusikk nr.XX(den siste ) Ut for en liten periode gikk Metallica og Fear Factory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Dette må være BMW-sangen nummer 1: DJ Sixty med Rainbow... Du finner den her, sang 16. http://thex.org/tor/3798900/Top_100_best_techno_trance_dance_Vol.9 ellers så har en jo, ATB, Kent ,dj cammy mye heavy metal ...må være noe med noe trøkk i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Noen av sangene som ruller i bilen min for tiden. (før forsterkeren min daua ivertfall) Darude - Sandstorm. Timbaland - The way you are Linkin park - bleed it out Big bang - early december Queen - im in love with my car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg hører på litt av hvert, men liker Creedence Clearwater Revival på langturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Det meste av "rap" du hører på radio/tv er søppel. Her kan du endre "Det meste" til "Alt" og fjerne "du hører på radio/tv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 hehe, med på den hagenisse hører vel for tiden på Metallica, Sonata Arctica, Mötley Crüe, AC/DC, Greenday, diverse 80-talls rock/balader, Top-Gun Theme:P... er åpen for det meste. hører til og med på listepop av og til.. samt dunkdunkmusikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Personelig så hører jeg på "nesten" alt innen nu metal, Heavy metal og rock.. Går for tiden veldig mye i AC\DC og WASP. Men så fort dama hopper i bilen får jeg ikke spille mer, så da gjelder det og si at "Jeg sprengte anlegget i morges, så det funker desverre ikke" fortest mulig før hun kommer med trancen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hører på nesten alt utenom black metal! Men mest norsk som hellbillies og vassendgutane og trance ol. Forever young fra grillfest 07 cd'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 rart ingen har sagt dire straits enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg hører mye på Dire Straits, Mark Knopfler, Pink Floyd, Bruce Springsteen, ac/dc, Metallica, Dr Hook, Travis Tritt og det meste av country, Bon Jovi osvosv, har en bred musikksmak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har sagt det har ALLE albumene på maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 jada, trådstarter nevner iallefall dire straits.. og du kan godt flette den inn i "diverse 80-talls" som jeg skrev lenger oppe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå