Gå til innhold

Kjøremusikk!

kazynor
 Share

Anbefalte innlegg

Personelig så hører jeg på "nesten" alt innen nu metal, Heavy metal og rock.. 8)

Går for tiden veldig mye i AC\DC og WASP.

Men så fort dama hopper i bilen får jeg ikke spille mer, så da gjelder det og si at "Jeg sprengte anlegget i morges, så det funker desverre ikke" fortest mulig før hun kommer med trancen sin :cry:

Hvis vi noengang skal samme vei foreslår jeg at dama di sitter på til meg og dama mi sitter på til deg, for hos meg er det motsatt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ha bytta dama di mot broren min...han er temmelig femi, så det hadde nok godt hehe.

min liste, for å fylle ut litt mer, er som følger:

alt av

Lynyrd skynyrd

Dire straits

Thin lizzy

Tenacius D

BigBang

AC/DC

Foo Fighters

Linkin park

R.E.M

Dos gringos

Kaiser cheifs

Madrugada

the list goes on....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye forskjellig, men kan jo nevne Raga, Rage, Jørn Lande, Dio, Bruce Springsteen, Seigmen, Zeromancer, Papermoon, Marilyn Manson, Metallica, Minor Majority, Marius Müller, Moby, en del svensk musikk, Bon Jovi, Kamelot, og så liker jeg en sang av Ville Valo & Natalia Avalon, "summer Wine"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lengere turer så Pinkl floyd, queen, manfred, euroythmics, roxette(It must have been love) greie så lenge det er litt svinger så jeg ikke kjeder meg. For da må jeg sette på Lisa Lashes, tiest, dj irene yoji biomechanika osv.. Noe jeg også hører på kortere turer!

Måker er også et godt alternativ når du kjører langskysten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig mye i Jhonny Cash om dagen.

Ellers går det nok mest i Children of Bodom, In Flames, Metallica, A Perfect Circle, Dream Theater (dôg kun metropolis:scenes from a memory) og div annen rock/metal.

Dream Theater rocker big time, og ja. Metropolis er den desiderte beste skiva ever.. Sett dem live 3 ganger og dommen er: Like jævlig bra live som cd "om ikke bedre" Ingen slår petrucci på ibanezen, eller portnoy på trommer..... Snakk om gutta som kan innstrumentene sine inn og ut a, men de har mange andre helfete låter oxo da. Noen som har sett videon på låta " Friday evening" er det en helt sinnsyk trommesolo på slutten som virkelig viser portnoys dyktighet på trommer, den er virkelig værdt og se, sjekk ut you tube. Johnny cash "hurt og sue " er bra. Metallica: vel kanskje litt lei. Ellers hører jeg mye BLUES alias BB-king, Steve Ray Vaughn, Gary Moore osv.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er veldig skuffet her, ikke fordi det er mye bra her også altså men det er jo ingen som har nevnt det beste.

Er det virkelig bare jeg som hører på :

Garth Brooks

Alan Jackson

Dwight Yoakam

Highwaymen

Hellbillies

Vassendgutane

Dette er no virkelig fin musikk og ha i bilen ;D

Ps må vel kansje innse at stilen min er litt spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...