Rovdyret Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ingen slår petrucci på ibanezen, eller portnoy på trommer..... Hehe petrucci spiller ikke på ibanez Men portnoy spiller på trommer ja, det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kan ikke forstå hva dere skal med all den musikken i bil! Skal jo høre på motoren der. Men i mellom klakkingen fra dieselen hender det jeg hører på musikk akkurat nå går det i rihanna ellers mye trance. Så trådstarter her er det en til du må innom på runden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kan ikke forstå hva dere skal med all den musikken i bil! Skal jo høre på motoren der. Men i mellom klakkingen fra dieselen hender det jeg hører på musikk akkurat nå går det i rihanna ellers mye trance. Så trådstarter her er det en til du må innom på runden din. Er det bare jeg som sliter med å få dette innlegget til å rime med signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Utenom Deutsche Schlagerhits, går det for det meste i MxPx, weezer, Allister og annen kul punk rawk! Også litt country som f.eks Brad Paisley og Joe Nichols Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 favoritten er selvsagt s50, men ellers går det i Guns N´Roses, One Minute Silence, Iron Maiden, Audioslave, Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers, Radiohead og ellers ymse tung/lett rock. kommer litt an på humøret og trafikkbildet. ved mye forbikjøringer og aktiv gassing må det være rask og melodiøs tungrock på jobb går det i p3, norges eneste radiokanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Går endel køntri om dagen i min ogsågarth er konge. Og liker Toby Keith også, rølpe tekster som regel, men endel bra innimellom. eller går det i rap og r'n'b og liste topper. skal jeg fort frem er det en ting som gjelder: Prodigy - Music for the jilted generation toby keith er saker ja i love this bar og andre perler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBR Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Toby Keith e bra, men det går ikje an å kjøre på tur uten Vestlandsfanden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå