[space] Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 e46 mtech eller e46 m3? Blir jo tilsvarende sammenligning... M3 er M3! Men denne mtech2'en var strøken. Kunne gjerne hatt en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 ":1kw02f7v]e46 mtech eller e46 m3?Blir jo tilsvarende sammenligning... M3 er M3! Men denne mtech2'en var strøken. Kunne gjerne hatt en sånn. Presist: 325i Mtech2 er både en stilig og pen bil, men ved siden av M3 er den faktisk en smule kjedelig. Kjøremessig er forskjellen enda større. Men bevares, kunne godt ha tenkt meg å ha min x-325i i garasjen enda jeg. Men satser på at den lever et godt liv i Patrick`s hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Grattis, utrolig strøken ja . Er det noen fremtidige oppgraderingsplaner på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg mente e30 da forresten e46 hadde jeg KLART valgt m3, men ikke e30 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Planene er vel bare å ta det som er av ting på en gammel bil å pirke på, også få på noen andre hjul i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg mente e30 da forresten e46 hadde jeg KLART valgt m3, men ikke e30 hehe. Bare tenk på hvordan M3 er utstyrt understellsmessig i forrhold til m tech2.. Med andre bremser, andre fjærbein, styring, sperrediff, ikke minst motor.. osv... Sorry, klarte ikke la vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Grattis med pen M-Tech II,ser veldig strøken ut... Men M3'en er og forblir den peneste og råeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 M3 er jo tøffere, er vel ingen tvil om det, men har jo ofte litt med pris å gjøre også, syns det koster litt mer enn det smaker jeg for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 jeg mente e30 da forresten e46 hadde jeg KLART valgt m3, men ikke e30 hehe. Har du ikke eid begge typene syns jeg ikke du kan utale deg der.. Jeg er ingen aktiv banekjører men til og med jeg syns foskjellen er STOR!! Syns ikke forskjellen mellom en vanlig 325i og en 325i m-tech II er noe å snakke om heller.. ikke sammenlignet med forskjellen mellom M3 og m-tech vertfall.. Jeg respekterer andres meninger og vet at smaken er som baken men i mine øyner er det absurd å sette en m-tech II før en M3.. Sorry O.T og nok en gang gratulerer med en fantastisk flott E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 M3 er jo tøffere, er vel ingen tvil om det, men har jo ofte litt med pris å gjøre også, syns det koster litt mer enn det smaker jeg for min del. 88-90 325i Mtech2 med over 200.000Km annonseres (og selges?) for over 100.000 kroner i disse dager. Om det er slik at dette er reelle tall så synest jeg ikke at prisdifferansen opp til M3 er noå å kimse over. En M3 kostet jo tross alt nesten 300.000 kroner mer enn 325i i 1988. Med tanke på hva jeg fikk for min 09/88 325i Mtech i fjor så har iallefall disse hatt en absurd prisstigning her til lands. Men dette blir vel som leiligheter i tetteste bystrøk. Etterspørsel styrer prisen. Og at det er mange som vil ha E30 er det jo ikke noe tvil om. Det er jo den grommeste og beste BMW`n ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvis du er et sted og folk spør hvilken bil du har og du sier Bmw m3 så skjønner de fleste hvilken bil dette er, og at det er en fet grom bil.. Har du da en en vanlig 3-serie(325 m-tech2) så må DU i tillegg til å si 3serie legge ut om hva som skiller denne bilen fra en vanlig 3serie, og det er ikke kult... Modell hentet fra Jeremy Clarkson om hva som er kule og ikke kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hehe, men utsende messig e30 m3 vs e30 325(mtech2!) vell og merke, foretrekker jeg mtech2'n, ikke så ofte jeg får brukt m3 kjøreegenskapene til en m3 her uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Uansett så så bilen din meget fin ut bjoernar.....m-tech2 er utrolig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Nyydelig bil du he fått tak i synns faktisk disse felgene er stilige ;p men hadde nok sikkert gjort seg med noen andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 meeeget pen bil! m-tech2 er peeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå