Anders_w Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Ser Hvem som havner bak i røyken:) neida.. for øvrigt en jævli pen mk2 som gikk GODT!!
oddis Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra! Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort. Strøkent - Ja!!..
Anders_w Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra! Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort. Strøkent - Ja!!.. Tusen hjertelig takk for å si det sånn så begynte jeg nesten og gråte da jeg hentet bilen fra lakk... så ikke bra ut i det hele tatt.. (kan ha mye med det å gjøre at den stod der helt naken og ribbet på 14'' fulle av slipegraut, uten vinduer osvosv.) men når jeg fikk han inn i garasjen og begynte montering så ble jeg bare mer og mer fornøyd:) snedig hva riktig høyde, felg og ikke minst en komplett bil gjør:) fargene er for øvrigt 203 og 303 bmw farger:) turbokåpa finner du ebay:) grei pris igrunn:) tror du kan søke ''turbo blanket black'' igjen, takk for hyggelig tilbakemelding:)
SteffenM2 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Drømme bil, absolutt! Utrolig strøkent motor rom!
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 UTROLIG Gjennomført og strøkent motorrom og BMW. Rett og slett nydelig.
Riviera Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Frisk kjøring Anders..... Du har vært meget flink med den bilen og en motor som virkelig er meget bra. + strøkent motorrom, det er viktig også
gnmfr Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Nice bilder der her:D synes fargekombinasjonen ble jævli bra jeg..
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 To farger funker ofte ikke, men her er de blandet veldig riktig.. Konge bil!
Fliid Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Nei, ingen ende ; ) Bare morro : D Må nå si at Solskjaer (faik, ja ) Er meget kledelig på meg, nå som jeg ser den fra andres syn. : O hohoho
Anders_w Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Nei, ingen ende ; ) Bare morro : D Må nå si at Solskjaer (faik, ja ) Er meget kledelig på meg, nå som jeg ser den fra andres syn. : O hohoho hehe;) flott genser;) er du ikke på jobb idag? siden du er her og svarer:)
Fliid Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Å, jo, jeg jobber a : ) Er trossalt snart kvelden : P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå