Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra!

Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! :) Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort.

Strøkent - Ja!!..

nuo81nj8pay633kq63tk.jpg

Skrevet
Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra!

Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! :) Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort.

Strøkent - Ja!!..

nuo81nj8pay633kq63tk.jpg

Tusen hjertelig takk :oops::D

for å si det sånn så begynte jeg nesten og gråte da jeg hentet bilen fra lakk... så ikke bra ut i det hele tatt.. (kan ha mye med det å gjøre at den stod der helt naken og ribbet på 14'' fulle av slipegraut, uten vinduer osvosv.) men når jeg fikk han inn i garasjen og begynte montering så ble jeg bare mer og mer fornøyd:) snedig hva riktig høyde, felg og ikke minst en komplett bil gjør:) fargene er for øvrigt 203 og 303 bmw farger:)

turbokåpa finner du ebay:) grei pris igrunn:)

tror du kan søke ''turbo blanket black'' :)

igjen, takk for hyggelig tilbakemelding:)

Skrevet

Nei, ingen ende ; ) Bare morro : D Må nå si at Solskjaer (faik, ja :D ) Er meget kledelig på meg, nå som jeg ser den fra andres syn. : O hohoho

Skrevet
Nei, ingen ende ; ) Bare morro : D Må nå si at Solskjaer (faik, ja :D ) Er meget kledelig på meg, nå som jeg ser den fra andres syn. : O hohoho

hehe;) flott genser;) er du ikke på jobb idag? siden du er her og svarer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...