M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Da ser det ut som den bilen jeg fant er solgt, men får lete videre. Har jo kontakter i Tyskland, så syns det kansje blir litt riski og kjøpe en "billig" M3 fra USA u-sett liksom, når jeg kan få sett over biler i Tyskland. Takker for nyttige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Du kunne jo prøve å få tak i en fra USA med ferdig montert kompressor fra VF eller AA...vil vel ikke bli så mye dyrere enn stock.... Tror det er endel av dem der borte. Og vil du ikke ha kompressoren allikevel, selger du den til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Kommer vel fort på 700k for en m3 fra tyskland nå siden avgiftene gikk opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror han skulle bruke den utelukkende til bane...så da blir det vel bare moms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror han skulle bruke den utelukkende til bane...så da blir det vel bare moms... Men dollaren er lav, hvorfor ikke benytte seg av det? En kompis skal ha seg en X5 nå, den kommer jeg til å hente inn fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror han skulle bruke den utelukkende til bane...så da blir det vel bare moms... Men dollaren er lav, hvorfor ikke benytte seg av det? En kompis skal ha seg en X5 nå, den kommer jeg til å hente inn fra USA. Euroen er også noe lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ha ha, var bare annonsen som hadde godt ut, så har en kompis som bor ca en time derfra. Kansje det blir M3 til jul Takker for mange bra tips. Ska si i fra om det blir noen bil Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Fant denne tråden etter at jeg sendte deg pm, men kan jo ta en liten oppdatering her istedet =) Så det ble denne bilen eller? Hvor mye må du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå