Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehehehehehe, er en sjøteledning og en sånn solcelle drit som virker i ny og ned :) hehehe..... Faen hva du legger merke til a. hehehehe konge..

Skrevet

Kjenner eieren av gamle caben din. Virker som den har levd et hardt liv.

Han skal snart selge den. Den går BILLIG.

Skrevet

lol!!!! typisk deg å komme med denne tråden... har du klikka inni skogen der nå eller? greit nok at du er lei negative innlegg, men folk er jo forskjellige... så ikke ta det så himla på vei... ikke min smak i biler og farger, men jeg trener ikke å si noe negativt for det vel! + i boka for orginalitet og kreativitet :-)

spoileren på "sukkertøyet" var flott :-)

Skrevet

sol001.jpg

Synes denne cab'n var stilig jeg. Likte fargekombinasjonen. Er egentlig fan av énfarget og original bil jeg da, men synes fortsatt det ble bra. Chromefelger og nyrene er vel smak og behag :wink:

Bra du skiller deg ut og da vet folk hvem du er og ikke alle er lik :)

Den så også veldig gjennomført ut!

Skrevet
lol!!!! typisk deg å komme med denne tråden... har du klikka inni skogen der nå eller? greit nok at du er lei negative innlegg, men folk er jo forskjellige... så ikke ta det så himla på vei... ikke min smak i biler og farger, men jeg trener ikke å si noe negativt for det vel! + i boka for orginalitet og kreativitet :-)

spoileren på "sukkertøyet" var flott :-)

Hehe, vet du hva. Denne tråden ble til det den ble rett og slett på gøy:) Tar ikke på vei lengre av dette jeg ass. Har faktisk fått ledd endel her nå:) Hmm. kanskje det er sånn en blir av og bo alene i skauen?? Så jo tross alt ikke et eneste menneske i hele påsken vett :? Spoilern på polkan er vel en mtech1 edition tror jeg.

Skrevet
Dette er for dårligt mann!! du må da kunne kveile opp hageslangen/ (tau, whatever) din bedre enn det der!

Forøvrig er den grelle ufo greia du har plantet i plena skjev.

kken004-1.jpg

:lol: hahahahaaa kvalitet !

Men jeg likte sjuer'n din, feete felger.

Skrevet

Er vel kanskje en litt mere morro tråd, ikke dritt på den måten:) hmmm veit ikke jeg ass. Så lenge det bringer smil og latter er det sikkert greit vett.

Skrevet

du burde også ha fjerna stigen i bakgrunnen der, og klippa gresset rundt steinene!! ØDELEGGER HELE BILDET!!!!!!

så kunne du fjerna gressklipperen og plaststolen på trammen... og lukka døra, for det så bare jævlig ut!!

Skrevet

og hva i helvete har du ei potte på fjellet der for!!!!!! ? 8)

edit: gi plantene vann!! :-P

nå er det vel snart ikke mer... jo, bilene dine står skevt... du budre rette opp hele plenen og innkjørselene din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...