Mauro Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Fikk min gode venn wheelman til å knipse noen bilder av kebabtralla i går kveld. Slik ble det. Jeg syns det ble helt ok. Ser frem til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Pen bil, og veldig fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 flott bild! Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Pen farge og bil Meget pent med de interiørlistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Fin bil. Men var det ikkje denne bilen som stod langt ute på eit jorde i nærheten av kr.sand? Fyllakjøring hørte eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Fin bil.Men var det ikkje denne bilen som stod langt ute på eit jorde i nærheten av kr.sand? Fyllakjøring hørte eg Stemmer nok det. I mandal, men det er tatt opp nok ganger syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 fiin bil med rett utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Var just frost ute. :\ Hvor kan jeg få kjøpt hardtop til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Lekker E46 Fine felger også er det 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Lekker E46 Fine felger også er det 19"? Jepp, er nok det. Kunne godt tenkt med noe nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Flott bil ja!! Ligner igrunn veldig på min gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det er nok ikke den. Min står på PX skilter, å ble tatt inn fra tyskland av en kamerat av meg. Kun jeg å han som har eid den i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nydelig cab dette Må bare spør hvilken blåfarge du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå