Ole@Automote Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Denne bilen er über fet bra du bytta bort traktoren når jeg først leste innlegget så var jeg sikker på att putta dette eksosanlegget på en diesel bil og tenkte traktor lyd, men så såg jeg att det sto 330I phhhuuu!! dette må da bli gromt! legg ut en lyd fil av lyden da! tror du skal høre lyden i en 3 liter diesel fra bmw med skikkelig eksos.. eisenmann f.eks.. det gir en grom lyd! Nydelig 330i by the way.. Diesel kommer alltid til å være traktor el lastebil i mine ører er ett moment register som ikke helt smaker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 5eren til Diezelpower er jo grisetøff, hvis det er den som er i galleriet. 330en var gjennomført, men ikke min smak. Hva står 525d'en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 525'en kvittet jeg med for mange år siden. Gikk rett til 530'en. Fet bil, men jeg vil ha noe billigere. Den står på finn. Gå inn på 5-serie og skriv i fritekstsøk "Hamann" så kommer den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 6R4Z035839 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Grattis med kjempefin bil... personlig ikke overbegistret for sorte felger,men kjemperå bil Enig, skulle ikke vært sorte felger på denne... Men grattis med ny grom og godt utstyrt BMW . Og Gunnar; Se å kjøp E60'n hans da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 530en var det jeg mente.. Steffan, Jøss, du tilbake? Men tror nok vi betaler ned (hele) huslånet i løpet av et par uker, så da blir det ikke mye igjen til bil! 530d Hamann til 619 lapper (eller en E46 M3 for den saks skyld) eller lånefrie hus for 680.. liten tvil om hva som er det kjedeligste valget, men også det eneste aktuelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 men også det eneste aktuelle.. Dette skjønner jeg ingen ting av? Skal du gå av med pensjon neste uke eller, siden det er eneste aktuelle ? O.T: Jepp, er tilbake. Eller rettere sagt, var tilbake igår ettermiddag. Så da var årets ferie over, drar faktisk på nattevakt nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Dette skjønner jeg ingen ting av? Skal du gå av med pensjon neste uke eller, siden det er eneste aktuelle ? Pfft... jeg er for fornuftig. Har ikke samvittighet til å kjøpe bil til 600 lapper om det smalt langt der nede, selv om vi kunne betalt den kontant. Men når lånet er borte, da bruker man egne penger, så da er samvittigheten nok mer på lag med meg.. Samme hva folk sier om nedbetaling av lån, så er det deilig å være lånefri, og faktisk bruke penger man har i stedet for andre sine - som koster mye mer å bruke. Men nå er vi vel langt OT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hvordan syns du SMG fungerer i 330? Vet jo at den som er i 325 og 330 ikke er like bra som den i M3. Har hørt at den SMG kassen som sitter i 330 er den samme som i e36 M3, SMG I altså... Dette er ikke bekreftet, men kommer fra en SMG II entusiast. Jeg synes kassen er god som gull jeg, eneste er at når den står i auto, er den litt treig i oppstart, dvs fra stillestående til full speed de første meterene.... og så tar det av. Er veldig godt fornøyd. Dersom jeg skal peise på litt, klikker jeg den bare over i "manuell" og girer fra rattet eller +/- fra stikken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Skal forresten installere Angel Eyes ringer... Noen som har tips hvilke som er bra og hvilke som ikke er bra? Jeg skal ha kritt-hvite hels... Ikke blå, de liker jeg ikke... Noen som har E46 M3 speiler til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Får kjøpt Angel Eyes på www.ebay.com Søk på Ccfl og så finner du noen med 6000k. De er hvite og ikke blå. Meget fin farge på de, har disse selv forresten.. Betalte vel 450 kr ink frakt og alt.. Speilene du ser etter er det forresten en her på bimmers som selger til 1900 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Får kjøpt Angel Eyes på www.ebay.comSøk på Ccfl og så finner du noen med 6000k. De er hvite og ikke blå. Meget fin farge på de, har disse selv forresten.. Betalte vel 450 kr ink frakt og alt.. Speilene du ser etter er det forresten en her på bimmers som selger til 1900 kr.. Speilene finner du også på ebay til ca 1000,- lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Får kjøpt Angel Eyes på www.ebay.comSøk på Ccfl og så finner du noen med 6000k. De er hvite og ikke blå. Meget fin farge på de, har disse selv forresten.. Betalte vel 450 kr ink frakt og alt.. Speilene du ser etter er det forresten en her på bimmers som selger til 1900 kr.. Speilene finner du også på ebay til ca 1000,- lappen. Hei! Jeg har søkt... fant ingen ting... Det er E46 speil jeg vil ha... Ikke E36 M3... Og det må være til sedan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 M3 speil på Ebay: http://fahrzeugteile.search.ebay.de/e46 ... catZ131090 Angel eyes ringer på Ebay: http://search.ebay.de/e46-ccfl_Auto-Mot ... sofocusZbs Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Får kjøpt Angel Eyes på www.ebay.comSøk på Ccfl og så finner du noen med 6000k. De er hvite og ikke blå. Meget fin farge på de, har disse selv forresten.. Betalte vel 450 kr ink frakt og alt.. Speilene du ser etter er det forresten en her på bimmers som selger til 1900 kr.. Speilene finner du også på ebay til ca 1000,- lappen. Hei! Jeg har søkt... fant ingen ting... Det er E46 speil jeg vil ha... Ikke E36 M3... Og det må være til sedan.... http://search.ebay.com/search/search.dl ... age=search Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå