Gå til innhold

Kjøp av 330i SMG i Tyskland og deretter rett til Hamann!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker! E60'en er jeg strålende fornøyd med, men som alle andre tar fornuften overhånd til slutt. Dyrere bil kan jeg alltid kjøpe ved en senere anledning. Jeg liker jo å dille og dalle med bilene mine, kjøpe nye deler og optimalisere bilen. 330i'en har jo jeg hatt innom Hamann til modding, så det er i utgangspunktet bare små modifiseringer som bør gjøres med bilen... Big brake kit?? -Mulig det ja.... :) Sorte nyrer er allerede innkjøpt og installert, Hamann emblem er installert på panser og bakluke, luftinntaksdeksel foran grøftelys i M-fanger (to runde hull). M-speiler, angel eyes, bakrutesenker, soting av vindu er del av planlagte mods inkl. sub, TV på original headunit, ny cd-veksler som tar MP3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du skal ikke se bort ifra det Preben!

:)

Jeg holder på å shoppe en del deler fra USA. Kommer til å bli bra denne bilen ja! Savnet den forrige røde som du kjøpte av meg sånn at jeg måtte ha meg bensiner igjen! Du kjenner vel ikke noen med penger som kunne tenke seg 5'eren min vel? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

HESLIG kvalitet på di bildan....vet du ka? biln kunne vært utstillings bil, men på måten du har tatt di bildan der ser det ut som en jordebil. nei, hadde det vært min bil hadde hoda rulla om så heslige bilda havna på nett.

Fin bil, men di siste bildan der vakkje verdt 1 sur sild...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...