Gå til innhold

Ny bil, nytt prosjekt 320d (Ferdig bil . side.5)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Bergen i går og henta meg en 320 d 2003 mod. og den har gått 123000 km for øyeblikket :) Turen tilbake fra Bergen var faktisk en drøm! :) Sikla lenge etter en sånn som dette og når jeg fikk solgt den forrige for 2 uker siden ble det rett inn på finn.no. Det eneste den mangler etter min mening er soltak og elektriske ruter bak, men kan leve uten det egentlig.

Her er noen bilder:

DSC00932.jpg

DSC00933.jpg

DSC00934.jpg

DSC00935.jpg

DSC00936.jpg

DSC00939.jpg

Har et par spm. Hvordan kobler jeg til ipod? hvor laster jeg ned navigasjons-cd? og hvor skaffer jeg ny holder til tlf i midtkonsollen(slik at jeg får brukt en sony ericsson)?

Planer for bilen er: Denne frontleppa og disse speilene 9667_G.jpg

Disse skjørtene : 10005_G.jpg

AC Shnitzer style takspoiler : e46_roof_spoiler.jpg

Og sist, men ikke minst 19" hjul. Bakfanger er jeg usikker på enda.

Hva syns folket og bilen og planene? (Skal spørre chrzz om han vil ta litt bilder snart. Litt dårlige disse)

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra bil du har fått deg der... Har lyst på en sånn selv :)

Der har du masse gamp og billig i drift :)

Stå på!! Hærlig bil

Skrevet
og hvor skaffer jeg ny holder til tlf i midtkonsollen(slik at jeg får brukt en sony ericsson)?

http://www.bimmernav.com/

Slikt bluetooth kit kunne jeg også tenkte meg, men er litt redd for å bestille noe og så ikke være helt sikker på at det er rett type....

Noen som vet om noen som monterer slikt i norge?

Slik at jeg kan levere bilen min der og få den ut igjen med bluetooth system?

helst i nærheten av bergen?

Skrevet
xnett

InnleggSkrevet: Tir Okt 09, 2007 21:13 Tittel:

Bra bil du har fått deg der... Har lyst på en sånn selv Smile

Der har du masse gamp og billig i drift Smile

Stå på!! Hærlig bil

Gleder meg veldig til trimminga blir igangsatt:) Så fort våren og pengene renner inn så blir det styling og! :)

Har kikka på sånn blutooth kit jeg og nå, men er usikker på hva jeg har og hva jeg bør bestille. Mulig jeg setter sammen en mail i kveld og sender dem.

Skrevet

Grattis med ny bil.

Meget pen.

Hvor i Bergen hentet du den da?

Lure litt , da jeg har sett en helt make bil (inkl list på bagasje lokket) kjøre forbi kontor vinduet mitt mandag og tirsdag.

Å ja, jeg tittet litt ekstra godt på den.

Skrevet

grattis med ny bil!:)

Ipod adapter får du kjøpt hos Koed, bare å ringe ned. Denne kobles til skjermen og så legges kontakten opp i hanskerommet.

Vedr tlf får du kjøpt forskjellige dokkinger fra f.eks GS bildeler. De ligger på 600 til 1000, avhening av mobil-modell.

Navigasjonscd finner du som xfiler flere steder.

Anbefaler chip!:)

Skrevet

Grattis med fin bil ja, mangler Soltak og el vinduer bak på min E39 også, går fint å leve uten ja, eneste jeg kunne tenkt meg el vinduer bak.

Skrevet

Takker for gratulasjoner :) Så langt er jeg veldig fornøyd med bilen! :) Har begynt med bestilling av diverse greier som skal settes på så fort som mulig.

Carbon look emblemer

Sorte nyrer

ny list foran slik at det går rett frem foran der skiltet er( skiltholdergreia blir borte) :) og sølv blinklys kommer snart :)

Cobra senkefjører skal kjøpes inn raskest mulig og ( 40/30 tenker jeg)

Navi dvd ble lastet ned og fungere fjell :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...