Sommerfelg Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg vil gå å langt som å driste meg til å påstå og mene at det der var en pen bil grattis ! hærlig farge ! sleng ut bilder når du får montert AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Næmmen grattis da Bære du klare å holde på den denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Så ut som en pen bil det! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Stigmeister, varme godt i hjerterota når selveste Rittmester Stigmester kommer med gratulasjona! ring mæ i kveld hvis du orke Til alle dere andre, takker og bukker, og ja, Ac shnitzer pedal sett burde og ha vært på lista over planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Grattis med e46..Flott bil! Like også fargekombo'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 varme ord fra en Generalløytnant varmer spessielt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Gratulerer med ny bil! En virkelig perle denne gangen Får håpe du finner deg til rette da med tanke på motor. Hadde en 136 hk E46 320d en liten stund, men klarte ikke beholde den pga jeg syntes den gikk for dårlig. Du må fokusere på at det er en nydelig bil så klarer kanskje du deg bedre enn hva jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Gratulerer med en meget pen bil penguin!!! Litt Ot: Kjenner du forresten Askeladden fra forumet her? Fra Harstad? Han kjøpte en plommerød 320 av meg en gang! Går den i harstad enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Mhane,takk for godt råd Roger, takk Askeladden? han...han...espen? Den går fortsatt i Harstad hvis det e den 320n! fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Gratulerer med ny bil!En virkelig perle denne gangen Får håpe du finner deg til rette da med tanke på motor. Hadde en 136 hk E46 320d en liten stund, men klarte ikke beholde den pga jeg syntes den gikk for dårlig. Du må fokusere på at det er en nydelig bil så klarer kanskje du deg bedre enn hva jeg gjorde. Jeg kjøpte en 318 e46 engang også, og akkurat som deg måtte jeg selge den til slutt fordi den gikk så dårlig! Nå skal det jo sies at den som penguin har kjøpt her var jo meget pen og ganske godt utstyrt, så han har jo alt annet enn akkurat motoren da Nå har jeg forresten kjøpt meg en 2001 320d 136hk, så får håpe jeg klarer å beholde den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Mhane,takk for godt råd Roger, takk Askeladden? han...han...espen? Den går fortsatt i Harstad hvis det e den 320n! fin bil Jepp stemmer det... godt å høre den lever enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Stigmeister, varme godt i hjerterota når selveste Rittmester Stigmester kommer med gratulasjona! ring mæ i kveld hvis du orke Til alle dere andre, takker og bukker, og ja, Ac shnitzer pedal sett burde og ha vært på lista over planer Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Grattis med ny bil (IGJEN!!!??? ) Menne... Sikker på at den har cruisecontroll? For... normalt, så styres denne fra rattet (fra eiken til høyre, av de tre). Du har jo ingen knapper der.. Bare lurte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nydelig bil Spennende farge Den fargen kledde bilen veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Grattis! Pæn bil. Gjør seg den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå