Gå til innhold

Min nye bil 01` BMW E46 Coupe Ac Schnitzer

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen:) har den delen som monteres på rattet for cruisecontrollen liggende baki bilen :)

En annen ting: W O W. Aldri hatt bedre bil.Punktum.Bilen er en enorm bil å kjøre..har prøvd flere titalls biler og aldri hatt eller kjørt en slik som denne.NESTEN så jeg inviterer folk til å prøve av egen fri vilje!

Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke spør meg hvorfor, men i fotosamlingen min inkluderer faktisk et bilde jeg tok av denne bilen utenfor Sørlandssenteret i juni 2005. Bilen har tydeligvis flyttet litt på seg siden den på dette tidspunktet også hadde skiltplater i fra daværende Havva Bil (Arendal/Kristiansand). Bare en kuriositet.. -)

Men lykke til med ny bil!

IMG_1681.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bruker handbrekket når di parkerer da? :lol:

Jeg pleier ikke bruke det når bilen står beint, men mange andre som gjør det uansettt...

Vet forresten ikke om det er det som skjer heller, men jeg tror bilen min også står skeivt hvis jeg bruker brekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bruker handbrekket når di parkerer da? :lol:

Jeg pleier ikke bruke det når bilen står beint, men mange andre som gjør det uansettt...

Vet forresten ikke om det er det som skjer heller, men jeg tror bilen min også står skeivt hvis jeg bruker brekket...

Min står skeivt hvist jeg bruker brekket.. Er akkurat som om det kun er det ene hjulet som blir låst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei bil,men den har jo ikke multiratt da.

Hadde 318i E46 jeg også,tenkte jeg skulle være fornuftig og kjøpe bil med litt mindre motor,var fornøyd i litt under en mnd,så begynte det og bli kjedelig med så liten motor. trodde jeg skulle få kompansert med motorsykkel,men neida,

Samme leksa med bilen til fru samboer også,det gikk for dårlig for henne også,så hun solgte sin hun også.(samme motor og bil). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hatt 3 biler med i overkant av 300hk...helt ærlig, jeg tror ikke det blir noe problem med denne at det kun er 115hk..jeg har faktisk ikke trødd etter en eneste gang på di snart 50 milene jeg har kjørt med den...jeg synes den er så behagelig å kjøre at den fremprovoserer faktisk "fin" kjøring...også er følelsen av at den er så strøken med på å fortelle meg "Ikke svinkjør med meg, kos deg med meg" (det hørtes homo ut, men..)

Men, med 5" rakarør, twinturbo og supra merke bakpå skjønner jeg at det framprovoserer en helt annen kjørestil.

I mine øyne er bilens utstyr,motor og utseende et perfekt komprimiss for en pris som gjør at jeg ikke mister så mye nattesøvn.

Har fått fine kommentarer av folk på bensinstasjonene fra finnsnes til Harstad mens jeg har fyllt bensin osv..Ikke at den ser "GRISERÅ UT", men mer "Denne så strøken ut, hvor mye må man ut for en slik"..Det er like fint synes jeg...

Ellers har jeg som sagt det som skal monteres på rattet for å få multifunksjons ratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...