PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 thanks mate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Enn det endelig blei e46 på dæ Blir det nå partay i hælga, eller blir det krusing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hehe, Endelig mann! I helga kan æ garantere dæ at det blir god gammel dags rånings! join me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hehe Njaa.. Blir vel heim te grattis idag, så får æ se om det blir byen imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 m-m, du får nu bare ring i kveld eller i mårra så drar vi å prate mannsjiit og råne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 hehe, du har det med å handle biler far bekjente av meg Denne er opprinnelig fra Finnsnes den også, Tore jobber på Bardufoss Kan bekrefte at denne har blitt pent kjørt, aldri sett den i fart faktisk! Utrulig pen bil! *Savne min tidligere E46 328CI* Næmmen!! Gamle bilen min dette også gitt:P Gratulerer med Ac bil Penguin, det er lekkert vet jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hvem bruker handbrekket når di parkerer da? Hva tror du skjer hvis noen kjører i bilen din når den står i gir? Helt grei bil,men den har jo ikke multiratt da.Hadde 318i E46 jeg også,tenkte jeg skulle være fornuftig og kjøpe bil med litt mindre motor,var fornøyd i litt under en mnd,så begynte det og bli kjedelig med så liten motor. trodde jeg skulle få kompansert med motorsykkel,men neida, Samme leksa med bilen til fru samboer også,det gikk for dårlig for henne også,så hun solgte sin hun også.(samme motor og bil). Muttern har også E46 318i, og klager på at det går dårlig. Hun er 49 og har ingen videre bilinteresse, så det sier jo noe. Selv syns jeg den gikk greit, helt til jeg ble vant med et par hundre gamp ekstra. Nå er jeg redd for å kjøre forbi med den (og det meste annet, er helt håpløst å beregne!).. Det er jo uansett en vanesak, men 4-5 pers i bilen, så er forbikjøringer trått, men som transportmiddel fungerer det helt fint. Overraskende jevnt drag, veldig kjørbar motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 mhm Hvis noen kjører på den? vel, manngard gjennom sentrum for å finne vedkommende, lynsjegjeng og forsikringspenger tilbake er vel di 3 første tingene jeg kan komme på Jeg plages ikke med å kjøre forbi jeg, men legger meg ikke forbi 2 vogntog i 40graders hellende motbakke i motvind.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hvis noen kjører på den? vel, manngard gjennom sentrum for å finne vedkommende, lynsjegjeng og forsikringspenger tilbake er vel di 3 første tingene jeg kan komme på Ja, men det blir fort mer enn plastskader hvis den står i gir og dyttes avgårde f.eks. av en lastebil. Det er forresten lurt å bruke brekket en gang i blant for å unngå at det henger seg, og så er det ikke dumt å bruke i bakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Gratulerer med en lekker E46 Coupe Ikke noe galt med en 318Ci , men du har vel 118hk og ikke 115hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 118 hk kan stemme hårfint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 118 hk kan stemme hårfint det Du får bare sette på KN-filter, så har du jo plutselig minst 125-130hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå