Toro Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/htt ... tid=174109 Moderatoredit (Fredrik): Hva er egentlig poenget med denne tråden ?... Hvis noen vet det kan de sende meg svaret pr. PM... så skal jeg vurdere om jeg skal åpne tråden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 usj.. dem må ha noen uvenner ja.. siden det er 2gang liksom.. små kvalmt .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 ehm... øsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hva er det som skjer med folk??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det var bedretent gjort, for en møkkamann! Kan tenke meg eieren ble dritsur når han så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det lukter lang vei av det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 drittsekk ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 At folk virkelig ikke skammer seg over å gjøre noe slikt, og gjør det igjen! De som lar tingene gå utover døde ting fremfor å møte personene ansikt til ansikt hvis dette er en form for hevn er rett og slett latterlige. Og hvis dette var en hevnaksjon, eller en "motaksjon" mot noe, hva er vitsen i å gjøre noe anonymt, hva oppnår man vel av det..? Ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Var det pølse personen spiste i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 ææ.. faen jeg som skal spise middag om to minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ser ikke bra ut, kan tenke meg at de er lei av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 fy f**n, hva er det med folk??? hadde dette skjedd med min bil så skulle jeg ha klart å sporet opp persjonen å stappa en stor propp opp i ra**hulet til den persjonen skulle oxo dratt ham med til bilen å latt han fått sleiket rein den igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 lol sure forsikringspenger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det var bedretent gjort, for en møkkamann! Kan tenke meg eieren ble dritsur når han så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg