Gå til innhold

Frastjelt Grøftelyktene!!!! (lagt ut bilder av bilen min)

Håkon318is
 Share

Anbefalte innlegg

Angådende den tazeren så vil jeg gjerne få tak i en slik selv! så fortelle meg om du finner en måte få skaffet det :wink:

Hvor i aksershus bor du?

Lag en selv...

Veldig enkelt. Ta ett engangskamera, åpne det og fjern filmen. Deretter tar du de to ledningene som går til blitsen, fjerner selve blitzen slik at du kun har to ledninger. Lag til to metall-tapper som du fester på siden av kamerahuset, og fest ledningene til disse. og vips så har du en tazer...

:devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Angådende den tazeren så vil jeg gjerne få tak i en slik selv! så fortelle meg om du finner en måte få skaffet det :wink:

Hvor i aksershus bor du?

Lag en selv...

Veldig enkelt. Ta ett engangskamera, åpne det og fjern filmen. Deretter tar du de to ledningene som går til blitsen, fjerner selve blitzen slik at du kun har to ledninger. Lag til to metall-tapper som du fester på siden av kamerahuset, og fest ledningene til disse. og vips så har du en tazer...

LOL!! *Demontere!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i aksershus bor du?

Lag en selv...

Må tilføye at du må passe på at du ikke får støt selv under demontering, fort gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erdet ikke bare å dritte i å parkere i et parkeringshus.......

når en itilegg hører om mange kjerringer som ikke takler å kjøre og parkere i et parkeringshus, så erdet vel ikkestort å trakte etter.

til trådstarter :twisted: :

hvis det var en lite barn som dunket døra på pappas bil opp i din bil e.l, ville du da most balltreet i ansiktet på barnet da.

så¨lite plass et parkeringshus gir til hver bil, så bli det fort gjort feil/skader på hverandres biler uten vilje. å det er jo forskjell på "vinterbil" og m3, man bør behandle andres biler som man ville behandle sin egen....

det at en stjeler deler fra hverandres biler er jo uansvarlig og en bevisst handling fra den skyldige part.

så lærer du ikke nå, da lærer du ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett om noen peiser døra i sia eller nåkka så burde dæm gi beskjed til eier.. dagen bir ødelagt uansett har du en bil du er gla i gammel eller ny! så er d så satans iriteranes å komme hjem eller du plutselig ser den jævla bulken i sia!! :stupid::-({|=:angry::angry::angry:

har opplevd dette selv. kom hjem vaska bilen å tenker KA I FAN. :evil: der va den BULKEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så d e sagt så har jeg hålt på å slått en kar med enSTOR hammer (lita slægga) han heiv et hunde bann i sia han traff kanalen sia æ trøte biln i 1 gir hadde feil å va litt pist.. hadde d ikke vært får di folkan som sto på veranderan å så på hadde karn logge skinn flat på bussveien med et fint slægge merke i hauet! jeg hålt denne slegga i handa mens jeg gikk mot han men uheldig vis så jeg folkan på veranderan :evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt veldig forsiktig med hvor jeg parkerer. Se an bilene ved sidenav. Er den skitten og full av maskinriper? Dette er første tegn på at de ikke bryr seg om bilen.

Om du likevel lar tvilen komme dem til gode, studer dørene på bilen. Er det antydning til riper på kanten, hold deg unna. Utfør samme kontrollen på bilen vedsidenav. Se etter om døra til sidemannen vil treffe lista di hvis den blir slengt opp.

Kikk inn i bilen, se etter barnestoler. Er det barnestoler der, bør du holde deg unna.

Stasjonsvogn er også et tegn på at det kan være små krabater som vil åpne døra selv.

Her er min erfaring med hennsynsløse bilister.

http://www.bilforumet.no/annet-bilrelat ... gsturister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvejos....

Hvis det er snakk om å parkere i 2 sekunder for å løpe inn på meny og kjøpe en liter melk så hadde jeg satt bilen innenfor hovedinngangen på et nyvasket teppe..

men når det er snakk om å ha den der i noen timer så er det jo ingen vits i å studere bilen ved siden..

hva hvis den bilen f.eks er ferdig med å handle..da kjører den ut og det kommer en ny bil inn, enten den er full med barn eller C4...

Hvis alle hadde vært forsiktige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...