320it Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Er det skadelig å montere forsterkeren opp ned? feks i hattehylla. Tenkte da på kjølinga, varme går jo som kjent oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 du kan sette på små bein på når du skrur inn skruene . sånn att du kommer litt opp fra hatte hylla . trenger ikkje være mer en noen cm. bare sånn att luften kommer mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 anbefaler og montere me kjøleribbene opp eller loddrette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Bare monter den opp ned du. Går sikkert bra, men å gjøre som worms er ikke dumt. Er det en monoblock av klasse D er det ikke noe problem. Blir den for varm kutter den sikkert uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er en kicker 850.4 får bare prøve, den kutter vell om den blir for varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 bare ikke monter den rett på mettal....( feks bak, baksetene ) det fikk jeg streng beskjed om når jeg kjøpte min Kicker 1500 mono. lykke tell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 hvorfor ikke rett på metall? Det leder jo bort varmen best av alt! Men er kanskje noe med støy/jording? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 har egentlig ikke peiling....men fikk høre det på bilstero sjappa...tror ikke de juger til meg...siden jeg fikk mdf plate/filt/lim gratis av de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 hvorfor ikke rett på metall? Det leder jo bort varmen best av alt! Men er kanskje noe med støy/jording? Er pga støy/jording ja. Jeg har hatt en Pyle 618 forsterker montert opp ned i hattehylla på E34'n funka helt greitt det, koplet aldri ut eller ble noe særlig varm ikke på de varmeste sommerdager som var i fjor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er bare veldig gamle forsterkere en ikke skal montere rett på metall. Altså forsterkere eldre enn fra 2000. Det er ikke noe problem med nyere. Med tanke på jord eller støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har hatt min ganske store planet audio montert opp ned i taket på min E34 nå i snart 2 år. Aldri hatt noen problemer. Tror det er værre å montere de horisontalt for så å pakke de godt inn i små rom og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå