Toro Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... hK8S679586 Det har blitt sveiset inn cassinr fra en 316 i torpedoveggen, den ble forsøkt smuglet inn til Norge, da beslagla tollvesene bilen å solgte den på auksjon for ca 6 år siden. Bmwn ble eu godkjent for en uke siden, å det gjøres på vanlig måte. Bilen er 100 prosent m3 borsett fra cassinr, dette kan bekreftes av tidligere eier, den er forsikra som en m3. Blir jo litt skeptisk når en leser dette, selv om det muligens stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Står det 316 i vognkortet da tro? For vognkortet følger vel chassinr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det står 316 i vognkortet! En bekjent kjøpte en innsmuglet M5 av tollvesenet, der måtte han ikke sveise inn nytt chassi nr, de slettet bare alle avgifter som måtte til for å få den registrert. Og så var bilen lovlig. Må legge til at jeg ikke har noen grunn til å betvile at det som står i denne annonsen ikke er sant. Jeg vet ikke hvordan det blir gjort i alle tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Du får spørre eigeren meir inngående om dette,virka rart.... Ville tru at Tollvesenet og Biltilsynet ville neppe ha solgt denne bilen videre med slik tvilsom historikk. Men det er bare mine mistanker som sagt,historikken i dette tilfellet angående videresalg&auksjon vil vel både tidligere eigere samt Biltilsyn være behjelpelige med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ser av innlegget over mitt at slikt gjøres faktisk likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Men selv om det er skiftet chassisnr burde jo Biltilsynet ha skiftet info om bilen slik at det stemte da de solgte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 bilen var jo fin i hvertfall da og strøkene felger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Men er jo bra at selger er ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Var veldig slitte seter i den til å bare ha gått 100k. Skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Noen som vet når tollvesenet har sånne auksjoner? Kunne tenkt meg å reist på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 har vært på sånn auksjon en gang og da mener jeg at jeg så det i vg hvis jeg ikke tar helt feil. men er jo 2 år siden så er jo ikke godt og si;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Tvilsom bil ja - vært diskutert før; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=59481 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Synnes prisen var mer en nok oxo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 sjekket regnr på vegvesen.no, der står det at det er en 316. 1985 modell, EU ok 20.09.2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 strøken bil dette her, går rundt i området hvor jeg bor. jeg vet ikke mer enn hva som er skrevet i annonsen og hva han har sagt. Men kan bekrefte at bilen er pen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå