Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg kjøpte facelift angel eyes i arpril hos BMW forhandle. Jeg oppdager nå at begge lykte har dugg nåt det er regnet. er det en garanti sak ellers?? Takk for hjelpen.

Skrevet

Jeg har vært hos BMW som sa at de erstatter nye lykte kun hvis lykter har dråper vann inni, men dugg fikk du ikke garanti, er det korrekt.

Duggen i min lykter forsvant etter en natt i garasjen.

Skrevet
Jeg har vært hos BMW som sa at de erstatter nye lykte kun hvis lykter har dråper vann inni, men dugg fikk du ikke garanti, er det korrekt.

Duggen i min lykter forsvant etter en natt i garasjen.

Da tar du å skrur ut pærene å fyller lyktene med vann, kjører til Bmw og sier "Dråper sa du? se her skal du se dråper" det er jo klart at ikke lyktene skal dugge.

Joda når bilen står i garasjen så er det jo mye tørrere der enn hvis den står ute.

Skrevet

Kjører du mye med kun angeleyes på så vil ikke varmen fra hovedpæra vame opp lykta og fjerne duggen.Eller skal det ikke være problem med dugg hvis det er orginal hella lykter..

Skrevet
Kjører du mye med kun angeleyes på så vil ikke varmen fra hovedpæra vame opp lykta og fjerne duggen.Eller skal det ikke være problem med dugg hvis det er orginal hella lykter..

Enig i den siste der. Jeg har hatt flere Hella-lykter på mine E39'er, og ingen av dem har hatt problemer med dugg. For jeg regner jo med du fikk Hella-lykter på Bmw...

Skrevet

Jeg tok opp temaet med et verksted for en stund siden og fikk beskjed om at pakningene - gummien rundt lyktene var av organisk materiale (altså "levende") og at det pustet slik at det ikke var 100 % tett og at en måtte regne med dugg ved spesielle tilfeller (vask - regn...) og ved å bruke lysene så skal duggen fjerne seg og sånn var det.

Jeg har ikke slitt med det etter at jeg begynte å bruke hovedlysene istedet for angeleyes i større grad, problemet har nå flyttet seg til tåkelysene som jeg i perioder må bruke i kombinasjon med angeleyes for å fordampe fuktigheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...