The StigMeister Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hvordan gjør man det uten å lage merke i lakken? Går det å varme det først, for så å lirke det av? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 har bare tatt en klut rundt et skrujern og "vippa" det av jeg. også vaska området med sånn sitron ting etterpå hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 finnes mange tråder om dette men kan skrive hvordan det gjøres kjapt. først tar du en varmepistol og varmer opp emblemet til det detter av har du ikke varmepistol kan du også bruke fiske snøre da du har fått av merket tar du litt røbbing og røbber bort limet hvis du har sitrus kan du gjerne bruke litt av det også i steden for og rubbe. og vips så er m merket borte;) sikkert mange som kommer til og skrive andre metoder også men er vel varmepistol som funker best;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hva er den sitron greia? Ja får fyre igang pistolen Er greit å høre om folks synspunkt på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 siden du har en 320 så er det bra og bli kvitt m merket;) personelig syntes jeg m merket kun hører hjemme på m biler;) hvor du får tak i sitrus er jeg usikker på men du kan jo bruke rubbing også funker det også har tatt av merker på mange biler og brukt røbbing og fjernet alt og polert da alt var borte på det området jeg har brukt rubbing og har blitt like fornøyd med resultaet hver gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ja er enig i at M merker tilhører M biler Skal bli godt å få det bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bare tøys å bruke varmepistol, kan fort gå galt med lakken og da... Jeg brukte en vanlig sytråd og dro den igjennom. LETT! Så vasket jeg bort evt. limrester med whitespirit og polerte over etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Personlig syns jeg ikke noen om kun "M" merket. Har man feks. M3, bør man enten ha "M3" merket eller ingen ting spør du meg Men dette er da kun min ydmyke mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Personlig syns jeg ikke noen om kun "M" merket. Har man feks. M3, bør man enten ha "M3" merket eller ingen ting spør du meg Men dette er da kun min ydmyke mening Jepp, setter man M3 eller M5 på en bil med 2 liters motorvolum så er det jo teit, men en vanlig M skjemmer da ingen, synes det er greitt jeg hvis man har trimmet bilen eller noe sånn, de som kan Bmw vet jo at det ikke er en M3 eller M5 likevel, de som ikke kan Bmw tenker nok at det der er en grom bil, den har jo M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Brukte fiskesnøre uten noen form for oppvarming da jeg tok av mine emblem bak. Lure snøret bak kanten av emblemet og "sage" frem og til bake mens du gradvis jobber deg gjennom baksiden av merket. Anbefaler hansker. Deretter er det sitrusrens, som nevnt og polering etterpå for å få bort absolutt alt. Kunne hos meg se omrisset av bokstavene etter å ha rensa med sitrus om man fikk det rette skinnet og satte seg ned for å kikke nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 etter å ha fjernet merket, må man da til biltilsynet å få godkjent bilen pånytt? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 etter å ha fjernet merket, må man da til biltilsynet å få godkjent bilen pånytt? \:D/ Ja, man må også ha tuv papir på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 etter å ha fjernet merket, må man da til biltilsynet å få godkjent bilen pånytt? \:D/ Ja, man må også ha tuv papir på det Det er jo tråssalt Fredag, så da kan man jo ha det litt morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hva er den sitron greia?Ja får fyre igang pistolen Er greit å høre om folks synspunkt på slikt Citrus spray er sitron greia regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Personlig syns jeg ikke noen om kun "M" merket. Har man feks. M3, bør man enten ha "M3" merket eller ingen ting spør du meg Men dette er da kun min ydmyke mening Jepp, setter man M3 eller M5 på en bil med 2 liters motorvolum så er det jo teit, men en vanlig M skjemmer da ingen, synes det er greitt jeg hvis man har trimmet bilen eller noe sånn, de som kan Bmw vet jo at det ikke er en M3 eller M5 likevel, de som ikke kan Bmw tenker nok at det der er en grom bil, den har jo M. For å understreke det jeg mener så er det at jeg ikke liker kun "M" (uten tall) merket bake, uansett hvilken bil man har. Og spesiellt på biler som ikke er M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå